Pokemon Club
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Pokemon Club -roolipeli ja keskustelufoorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Ceruleanin haasteet

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptyLa Maalis 03, 2012 7:00 am

Melina

Hymyilin lähes tyytyväisenä, että pokemonieni ei tarvinnut kitua enempää, vaan ne pääsisivät hyvälle levolle. Toki kyllä myönsin, että ottelu Donah`n kanssa oli mainio kokemus.
- Parempi niinkin, sinun kanssa oli hienoa otella.
Sanahdin tytölle ystävällisesti hiukan naurahtaen, ennenkuin pyysin Charmeleonin ja Nidoranin palloihinsa ja pistin pallot laukkuni syvyyksiin. Pikainen katseeni kävi Sheenassa, että, miten tuo pärjäisi tällä hetkellä.

//Nidoran tasolle 14, oppi uuden iskun Poison Sting.

Sheena

- Voi pahus...
Manasin ehkä hiukan, kun Bulbasaur joutui puristuksiin Oxin Bindin voimasta, vaikka myrkkypöly leijuili ilmassa, joten nyt minun täytyi vain keksiä äkkiä jotain.
- Vine Whip!
Bulbasaur otti piiskansa, yrittäen piiskata niillä Oxia jollain tavalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptyMa Maalis 05, 2012 3:49 am

Donah

- Samoin.
Sanoin hymyillen ja käännyin katsomaan Derekin ja Sheenan ottelua. Astelin hiukan lähemmäs Derekiä ja katsahdin tähän. Derek vilkaisi minuun ja hymyili, muttei sanonut mitään, ymmärrän kyllä. Olihan hän ottelussa.

Derek

Vilkaidin Donah'n vihreisiin, nätteihin silmiin hymyillen, mutten voinut nyt jutustella, ymmärtäähän sen. Katsoin sitten Bulbasauriin, jonka piiskat lähenivät taas Onixin lärviä.
- Ox, yritä kestää ! Tässä on hyvää harjoitusta!
Huusin tälle hymyillen. Ox nyökkäsi ja tunsi piiskat naamallaan, sekä myrkyn vaikutuksen kehossaan. Tuo värähteli kivusta ja öirisi, mutte laskenut irti, vaan puristi tätä edelleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptyMa Maalis 05, 2012 6:20 am

Melina

Hymyilin hiukan itsekseni seuratessani Derekin ja Sheenan ottelua.
- Pärjäätkö sinä?
Kysäisin tällä hetkellä tytöltä, jolla saatoin nähdä juuri nyt melko jännittyneen ilmeen.

Sheena

- Hyvin tässä menee, ei mitään hätää.
Näytin peukkua Melinalle, vaikka olinkin vähän jännittynyt. Bulbasaur oli edelleenkin Oxin puristuksessa.
- No jatketaan vain Vine Whipillä edelleen! Hyvä harjoitella tätä ruohotyypin liikettä!
Bulbasaur jatkoi piiskoillaan lyömistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptyTo Maalis 08, 2012 3:00 am

Donah

Katsoin Oxia ja Derekiä vuorotellen.
- Laske Oxilla irti ja hautaa Bulbasaur kiviin..
Kuiskasin ehdotuksen Derekin vieressä. Derek ei vilauttanut katsettaan miulle, mutta hymyili.
-Se olisi raukkamaista.
Kuulin jätkän vastaavan.

Derek

Donah'n ehdotus sai minut hymyyn.
- Ox, päästä irti!
Huusin ja annoin piiskojen läväytttää oxia kasvoille samalla, kun tuo laski otteensa. Olisi turha roikkua Bulbasaurissa kokoajan. Ox luikerteli myrkyn vaikutuksesta haperoiden ja oörähdellen lähemmäs. En antanut vielä uutta käskyä, hymyilin Oxille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptyTo Maalis 08, 2012 4:01 am

Sheena

"Luojan kiitos.."
Huokaisin helpotuksesta, kun Bulbasaur sai paremmin happea Oxin päästäessä irti.
"Hmm?"
Ihmettelevä ilme tuli kasvoilleni, kun Bulbasaurini loisti voimakkaasti. Koko itse pokemonin kohdalla muuttui hiukan isommaksi. Hetken päästä Ivysaur, Bulbasaurin kehittyneempi muoto seisoi edessäni.
"Ivyyy..."
Tuo äännähti hiukan väristen, mutta sisimmästä näki, että tuo halusi vielä otella. Mutta en halunnut rääkätä pokemoniani kauaa, vaan harkitsin tarkkaan seuraavan hyökkäyksen.
- Leech Seed vielä kerran!
Ivysaur ampui uuden siemenen liikkeelle.

//Bulbasaur--->Ivysaur,taso 16(uusi liike Take Down Tacklen tilalle.)

Melina

"Katsos, Sheenankin aloituspokemon kehittyi. Tosi hienoa."
Hymähdin pelkästä mielenkiinnosta, istahdin läheisen puun juurelle katsomaan noiden ottelemista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptyLa Maalis 10, 2012 11:20 am

Donah

laskeuduin istumaan askeleen kauemmas Derekistä. odottelin, mitä tapahtuisi, mutta yllättäin Bulbasaur muuttui Ivysauriksi. Otin Dexini esiin ja keräsin tästä tiedot.
-Siistii !
Innostuin hiukan ja hymyilin.

Derek

Katsahdin Bulbasauria, joka muuttui Ivysauriksi.
-Hienoa !
Sanahdin ääneen ja hymyilin. En silti antanut tästäkään sääliä, vaan hymyilin pahenteisesti, tosin leikilläni.
- Ox, antaa palaa ! Rock Throw !
Samalla onix alkoi heitellä voimakkaasti kiviä kohti Ivysauria, joka oli saanut uuden käskynsä. Yksi hentoinen siemen syöksähti Oxia kohti ja ikävä kyllä, osui siihen. Kivet eivät lamauttaneet lainkaan siementä. Nyt Ox kärsi myrkytyksestä ja menetti voimiaan välillä Ivylle. Tosin, sepä ei ehkä auttaisi Ivysauria kauaa, jos Ivysaur oli jo huonossa hapessa? Oxin kivet lensivät voimalla kohti Ivysauria.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptyLa Maalis 10, 2012 8:49 pm

Sheena

Nyt vasta aloin näyttääkin juuri siltä, että olin hiukan hädissäni Oxin aloittaessa Rock Thrown. Kiviä alkoi kuin alkoiki viskoutua lujaa vauhtia Ivysauria kohti. Selviytyisikö pokemonini enää tästä?
- Koita väistää!
Ivysaur koitti väistää vastaan tulleita kiviä ja onnistuikin siinä, mutta seuraava kivi osuikin jo Ivysaurin hypyn aikana tuohon, kivi kolahti voimakkaasti tuon toiseen kylkeen ja Ivysaur lennähti vähän matkan päähän suoraan selälleen, täysin lyötynä.
" No arvelinkin tämän melko pian tulevan, koska Ivysaur ei olisi muutenkaan jaksanut enää kauaa. "
- Palaa.
Hymähdin tyynesti ja pyysin pokemonini pallooni, sen jälkeen katsahdin Derekiin.
- Hienosti oteltu.

Melina

Lievästä jännityksestä jäin katsomaan, että selvityisikö Ivysaur enää Rock Throwista. Kun näin vähän ajan päästä Sheenan pokemonin ollessa täysin lyöty, päästin vain keveän hymyn.
" Sheena on kyllä sitkeä ottelija, sen voin myöntää. Ja saman voi sanoa Derekistäkin. "
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptyLa Maalis 10, 2012 10:25 pm

Donah

- Jee hyvä Derek!
Huusin innoissani Derekin voitosta.
- Ja hieno ottelu oliki, Sheena, säki olit hyvä !
Huusin hänellekkin hymyillen ja nousin ylös.
- Nyt mä haluun otella !
Innostuin samantien päästä ottelemaan jonkun kanssa.
- Melina, Sheena, Derek?
Katselin kaikki vuorollaan, jospa joku haastaisi minut.

Derek

Hymyilin Oxille, katsahdin sitten Sheenaan.
- Hienoa.
Sanoin lyhyesti ja kumarsin pienesti. Sitten kuulin Donah'n innostuksen.
- Kuulehan Donah, mun pitää käyä nyt Pokemon Centeri parantaa mun Ox myrkytyksen vallasta, haasta vaikka Sheena, jos Melina tulis mun seuraks.
Sanoin hiukan vihjaten, ettei seura olisi pahitteeksi. Kutsuin Oxin palloon ja lähdin ottamaan askeleita kohti Centeriä, odottelin silti, jospa Melina tulisi mukaan. Vilkaisin Donah'iin, joka sanoi Sheenalle.
- No käyks se? Mä käyttäisin oddishia, ni siks mä tarviin jonku hellävarasen vastustajan. Mun pikkune ei oo viel mikää hirmu hyvä, vaik taso onki 23...
Donah kertoili hiukan hymyillen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptySu Maalis 11, 2012 12:02 am

[b]Sheena[/b]

Hymähtelin iloisena, kun kehuja tuli nyt lähes joka suunnasta. Varsinkin Derekin kummarrus veti minut hiukan hämmentyyneksi, mutta ajattelin, että jätkän tapana oli tehdä noin, joten päästin vain keveän hymyn lopuksi. Minua hiukan nauratti Donah`n innostuneisuus päästä kovasti ottelemaan, kunnes Derek oli ehdottanut, että minä ottelisin Donah`n kanssa.
- Eiköhän minulta löydy sinun Oddishille joku sopiva vastus, joten kyllä se käy. Minä testaan vaikka Psyduckia hiukan, miten se ottelee. Lupaan kohdella Oddishiasi hiukan varovaisemmin.
Pyysin Psyduckin ulos, ankkamainen pokemon näytti hassulta, kun tuo ihmetellen piteli aina päätänsä molemmilla käpälillään.
- Scratch!
Psyduck lähti kipittämään Oddishia kohden, toinen käpälä raapaisuvalmiina.

[b]Melina[/b]

Hymyilin itsekin katsoessani Donah`n innostusta päästä ottelemaan jonkun kanssa, kun kuulin jätkän ehdotuksen, että minä tulisin hänen mukaansa ja Sheena ottelisi Donah`n kanssa sillä aikaa. Nousin melko rauhallisesti ylös ja katsahdin nopeasti Derekiin.
- Kyllä voin tulla mielelläni mukaasi. Itseasiassa minunkin pitää käydä Centerissä parannuttamassa kaikki pokemonini.
Selitin tyynesti ja lähdin seuraamaan Derekiä perästä. Päivä oli alkanut kevyesti painua jo illan suuntaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptySu Maalis 11, 2012 3:18 am

Donah

- Selvä!
Sanoin innoissani.
- Onion, Tackle!
Samalla minun sipulimainen pokemonini lähti juoksemaan khoti Psyduckia. Tuo sai samalla raapaisun kehoonsa, mutta toivon mukaan saisi iskeydyttyä kehollaan Psyduckiin. Katsoin toiveikkaana, tuottiko tämä tulosta.

Derek


Hymähdin nyökäten Melinalle. Astelimme rauhassa metsäpolkua, joka veisi kaupunkiin.
- Mitäs sulle muute kuuluu? Ei olla puhuttu vähää aikaa tällei.
Kysähdin astellessani tytön edellä polkua pitkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptySu Maalis 11, 2012 4:19 am

Sheena

- Kestä se!
Psyduck otti Onionin taklauksen vastaan, lennähtäen pienen matkan taaksepäin ja nousten ylös reippaasti.
"Psy..?"
Tuo päästi taas ihmettelevän ilmeensä katsoen Oddishia kohti.
- Kyllä tämä tästä, vastaa nyt sinä vuorostasi Tacklella!
Pokemon lähti äänekkäästi juoksemaan sipulimaista pokemonia kohti.

Melina

Kävelin melko rauhallisesti kulkiessani metsäpolkua pitkin hiukan Derekin takana. Havahduin tuon kysymykseen nostaessani katseeni maasta suoraan jätkään.
- Ihan hyvää oikeastaan, ei tällä hetkellä mitään valittamista, joten minulla menee tällä hetkellä aika hyvin.
Hymyilin kertoessani omia tuntemuksiani.
- Ihan mukavaa jutella näinkin tällein pitkästä aikaa. Entäs mitä sinulle kuuluupi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptySu Maalis 11, 2012 6:22 am

Donah

- Vastaa samalla mitalla!
Huusin Onionille. Kädetön pokemon syöksyi jalat tepsutellen kohti Psyduckia. Tuo tosiaan näytti hiukan säälittävälle. Päästin hymähdyksen Oddishin menolle.
Pokemonit jysähtivät toisiaan vasten(?). Jos näin kävi, Onion yrittäisi hampaitaan purren työntää kehollaan toista, jos toinenkin pistäisi vastaan(?).

Derek

Hymähdin Melinalle.
- Iha perus.
Vastasin ensin lyhyesti.
- Mut haluisin päästä eteepäi ja saleille ja sitä rataa.
Sanahdin hiukan pettyneemmän oloisena. Seuraava haasteni olisi Erika, eikä minulla ollut hyvää tulipokemonia vieläkään, eihän Victora ollut mikään parhain pokemonini. Poke Center häämötti parin sadan metrin päässä, saatoin nähdä sen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptySu Maalis 11, 2012 8:05 am

Sheena

Minuakin alkoi hymyilyttää hiukan Oddishin tepsuttelutyyli kohti Psyduckiani, mikä näytti hiukan söpölle. Kuitenkin tässä oli ihan ottelu meneillään, se piti muistaa. Psyduck sai Oddishin itseään vasten ja tämä alkoi työntämään kehollaan Onionia niin hyvin, kun vain pystyi.
- Jaksaa jaksaa!
Annoin kannustushuutoja Psyduckille.


Melina

Kuuntelin ihan myöntävästi ja ymmärtävästi nyökäten, mitä Derek kertoi minulle. Tosiaan, muistinkin, että Derekillä olisi Celadon Cityn salijohtaja Erika seuraavaksi vastassa. Minulla taas oli vastassa Pewter Cityn salijohtaja Brock, olin suunnittelut jo jos jonkinmoista ottelemisstrategiaa salijohtajaa vastaan, mutta en ollut niistä vielä ihan täysin varma, koska jo heti seuraavana päivänä varhain suuntaisin itseni Pewterin salille.
- Voisin myöntää itsekin, että haluaisin vain nopeasti edetä saleilla eteenpäin. Olen vaikka ties kuinka pitkään jumettanut tässä kohtaa, joten voisin vihdoinkin yrittää aamulla ensimmäistä salia, että pääsisin eteenpäin. Mutta luotan vahvasti siihen, että pääset aika varmasti eteenpäin, sinun täytyy vain uskoa siihen. Minä ainakin uskon.
Vastasin yrittäessäni rohkaista jätkää samalla hiukan. Itsekin aloin näkemään pikkuhiljaa Poke Centerin ihan vähän matkan päässä, vaikka olin pituudeltani sellainen pätkä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptyMa Maalis 12, 2012 5:47 am

Donah

-Onion, sä pystyt siihen!
Kannustin pokemoniani innoissani. Psyduckin etu oli kädet, mutta oddishilla taas isompi taso. Onion työnsi hampaat irvessä Psyduckia, vaikka tilanne ei tuntunut etenevän hetkeen mihinkään.

Derek

Hymähdin tytön rohkaisulle.
-Kiitti.
Sanoin lyhyesti ja kävelin hetken hiljaa eteenpäin. Mietin äskeisen keskustelun aihetta. Tosiaan. Erikan salille olisi mentävä... Vaikka Cheron voimin jossei muuten.
- Kyllä säki sen Brockin voitat kevyest.
Sanahdin kannustavasti takaisin ja huomasin meidän olevan jo Centerin pihalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptyMa Maalis 12, 2012 6:47 am

Sheena

Psyduck koitti jaksaa vielä työntämistä, mutta Oddish vaikutti sellaiselta sisupussilta, kun ankkapokemon kellahti ykskaks nurin. Tuo kyllä nousi reippaasti ylös.
- Kokeillaampas nyt Tail Whipiä!
Psyduck lähti vipeltää Onionia kohti ja loikkasi pienen loikan, kohdistaen iskunsa tuota kohden.

Melina

- Kiitti, voitan aika varmasti.
Hymyilin kiitokseni lopuksi ja katsahdin Centerin pihaa ja Centerin ovea, joka oli jo lähellä meitä, me saavuimmekin melko nopeasti päämääräämme.
- Mennäänkö?
Kysähdin jätkältä hiukan hymyillen ja menin jo edeltä Centerin ovelta sisään kävellen suoraan tiskille.
- Toin pokemonini taas hoidettavaksi.
Ojensin kaikki palloni tiskille, josta hoitaja otti ne hellään huomaansa. Hoitaja hymyili lempeästi.
- Teen kaikkeni minkä voin.
Hoitaja vei pallot omaan hoitohuoneeseensa, jossa pokemoneja yleensä hoidettiin. Sain hetken aikaa odottaakin, hyvä vain, odottelin samalla Derekiä. Ei kauaakaan mennyt, kun sama hoitaja tuli minun luokseni.
- Tässä ole hyvä, pokemonisi ovat nyt täysin kunnossa.
Otin palloni takaisin laukkuuni ja kiitin hoitajaa kohteliaasti kätellen, jonka jälkeen hoitaja lähti pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptyPe Maalis 23, 2012 11:07 pm

Donah

Hymyilin, sillä vaikka Tail Whip osuisi, sehän ei aiheuttaisi sinällään vahinkoa.
- Onion, Absorb heti ku se on saanu oman osumansa!
Kannustin Onionia taustalta ja odotin, mitä tapahtuisi. Samalla Psyduckin häntä lävähti Onionin kasvoille. Onion joutui peruuttamaan hiukan iskun takia, jonka jälkeen se pysähtyi ja äännähti, alkaen imemään voimaa toisesta, tai ainakin yritti imeä.

Derek

Kävelin tytön perästä tiskille ja annoin omani toiselle hoitajalle. Tämä toimi samoin, kuten Melinankin hoitsu, joten homma sujui sutjakkaasti. Nappasin pokemonini kiittäen ja astelin ulos Centeristä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptyPe Maalis 23, 2012 11:38 pm

Sheena

- Hyvä homma!
Olin ehkä hiukan turhasta innostunut, kun Oddish oli aloittanut Absorninsa. Näin, kun Psyduck alkoi kipristelemään hiukan, tuon alkaessa menettämään energiaa Absorbin voimasta.
- Voi pahus, Psyduck!
Huudahdin hätäisesti, sillä en vielä kokenut ihan tällaista. Jotain oli keksittävä tai äkkiä, muuten Psyduck olisi tuhon oma!

Melina

Huomasin, kun Derek kävi nopeasti hoidattamassa omat pokemoninsa ja lähti Centeristä ulos asioiden olevan kunnossa. Lähdin melko nopeasti seuraamaan jätkää nopein, mutta kevein askelin perästä, astuen myös Centeristä ulos heti Derekin jälkeen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptyTi Kesä 05, 2012 3:44 am

Donah

Hymyilin Onionin toiminnalle ja sanahdin tyynesti.
- Niin sitä pitää.
Odottelin sitten Sheenan siirtoa, Onionin vielä jatkaessa iskuaan.

Derek

Kävellessäni Centerin pihalla, siirryin kohti polkua, jota kautta tänne tulimmekin. Vilkaisin Melinaan.
- Onneks.. saatii vietyy nää Centerii..
Yritin keksiä kehnosti puheenaihetta, sen huomasi puheeni takertelevasta äänensävystä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptyKe Kesä 06, 2012 3:23 am

Sheena

"Mitä minä oikein teen?"
Olin vielä hiukan hätääntynyt Psyduckin tilaanteesta, katsoessani pokemonini kipristelyä. Pienen hetken päästä minulla välähti.
- Tee Scratch!
Kipristellen ankkapokemon alkoi kipittämään ripeää tahtia Onionia kohti toinen käpälä uudestaan iskuvalmiina. Tuo koitti iskeä Oddishiin niillä voimilla, mitä tällä oli enää jäljellä.

Melina

- N..niimpä...
Vastasin takaisin melko samanlaisella takertavalla äänensävyllä aluksi takaisin. Hymyilin hiukan toisen takertelevalle puheelle, mutta mykistyin itse vähäksi aikaa. Katsoin jätkää jonkin aikaa, kunnes jatkoin:
- Se onkin todella hyvä juttu, pääasia olikin se, että saimme omat pokemonimme parempaan kuntoon.
Itse en tiennyt mistä minun aluksi takerteleva puhetyyli johtui. Ehkä se oli vain puheenaiheen puute tai jotain muuta. Muistin, miten jätkän aloittaessa keskustelun, tuon äänensävy takerteli. Olin siirtynyt kohti samaista polkua, joka johtaisi Donah`n ja Sheenan luokse. Katsahdin jätkään melko tyynesti ja hymyillen, vaikka olinkin hiukan kiusallisesti työntänyt samalla toisen käteni laukkuni sisälle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptyPe Elo 31, 2012 12:02 am

Donah

Loin nopean katsauksen vastustajani silmiin ja hymyilin. Samalla vilkaisin oddishiin, joka oli piakkoin Psyduckin kynsien alla, jossen tee siirtoa.
- Onion, yritä väistää!
Sanoin voimakkaalla äänensävyllä ja samalla huomasin pikkuisen palleroni lopettavan Absorbinsa ja yrittävänsä hypätä sivuun, mutta huonoksi onnekseen tuo sai raapaisun kylkeensä ja äännähti tuskaisasti.
- Onion !
Huudahdin pienesti hädissäni, mutta tiesin, ettei minun pikku mussukkani ollut vielä ihan loppu. Katsahdin Sheenaan.
- Hyvä liike.
Totesin hymyillen ja sitten vilkaisin taas pokemoniini.
- Onion, Tackle!
Samalla tuo tahdon voimalla juokseva sipulinnäköinen otus ryntäsi kahden jalan varassa juoksuun ja syöksyi päättäväisenä kohti Psyduckia.

Derek

Vilkaisin melinaan hymähtäen, tuon puheen takerrellessa hiukan enemmän. Jatkoin kävelyäni harmittoman oloisena, mutta sisäisesti mietin jatkuvasti, oliko minun ja Melinan välillä kipinää? Vai olinko kuvitellut? Se oli kysymys, jonka vastausta etsiessä menisi pää sekaisin. Asiasta en siis ääneen maininnut vaan kävelin hiljaa takaisin muiden luokse, kun jo katseeseni osui Donah ja Sheena - ja heidän keskeneräinen ottelu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptyLa Syys 01, 2012 5:22 am

Sheena

Päästin leveän hymyn Donah`n kehusta ja otin heti huomioon, kun Psyduckini alkoi olla jo aika nuupahtanut Oddishin Absorb-liikkeen voimasta ja tuon, miten sipulin näköinen pokemon alkoi hyökätä Psyduckia kohden.
- Koita äkkiä nousta!
Pokemonini oli lentänyt rähmälleen iskunsa jälkeen ja yritti nousta, mutta liian myöhään. Näin miten Psyduck lennähti pitkän matkan päähän Oddishin Tacklesta, juoksin äkkiä taistelutoverini luokse, joka makasi puunrunkoa vasten silmät ristissä.
- Palaa, lepää nyt kunnolla.
Pyysin pokemonin takaisin pallooni ja katsahdin Donahiin.
- Erittäin hienosti oteltu, Oddishisi oli todella hyvä vastus.
Hymähdin ja huomasin, kun Derek ja Melina olivat tulossa takaisin.
- Teillähän meni siellä nopeasti.
Sanahdin noille.

//Psyduck lvl. 14, oppii uuden liikkeen Disable

Melina

Itse satuin olemaan ihan omissa maailmoissani, kun kävelin Derekin perässä takaisin kaksikon luokse. En ollut ihan varma, mitä tunsin sisälläni juuri sillä hetkellä. Hetken päästä kuulinkin Sheenan puheen, joka oli tarkoitettu minulle sekä Derekille.
- Joo, niinhän siellä meni.
Olin vasta siinä vaiheessa tajunnut, että saavuimme takaisin Donahn ja Sheenan luokse.
- Ottelunne taisi juuri loppua?
Kysähdin pysähtyessäni Sheenan luokse, johon keltatukkainen tyttö vastasi myöntävästi nyökäten.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptyLa Syys 01, 2012 10:25 am

Donah

Sheenan juostessa Psyduckin luo, nappasin taskustani pokepallon ja suuntasin sen kohti Onionia, mutta sen sijasta, että olisin kutsunut Oddishin palloonsa, tuo pieni vintiö juoksi luokseni ja ponkaisi kahdella jalalla kohti minua iloissaan. Tiputin nopeasti pallon maahan ja otin tuon sipulinnäköisen pokemonin kiinni syliini.
' Oooddish..'
Se äännähti tyytyväisen oloisena, mutta havaitsin sen silmistä, että se oli väsynyt. Laskeuduin hymähtäen maan tasalle.
- Mee vaa palloos lepäämää.
Sanoin sitten hymyillen ja nappasin maasta pallon, johon kutsuin nyökkäävän Onionin. Suuntasin katseeni Sheenaan tuon kehuessa ottelua.
- Samaa voin sanoo sun Psyduckista.
Sanoin nyökäten ja nousin maasta ylös. Katsahdin samantien Melinaan ja Derekiin. Vilkutin avoimesti kummallekkin ja päästin leveän hymyn.

//Onion, taso 25.

-Hei, sinä siellä !
Kuului äkäinen ääni jossain hiukan kauempana. Samaisella hetkellä käänsin kuitenkin katseen taakseni. Näin jonkun tyypin hiipparoivan takanani.
- Juuri sinä!
Hän sanoi ja osoitti minua luisevalla kädellään. Tuo nuorekas, pitkä ja erittäin laiha pojankloppi asteli minua päin ja kaivoi taskustaan pokepallon.
- Haastan sut otteluun ! Näin äsken, miten taistelit ja nyt sun täytyy todistaa mulle, onko susta mihinkää!
Jätkä ärähti hiukan raivoisen oloisena. En näyttänyt epäilystäni lainkaan vaan nyökkäsin hiukan vähät välittävällä tyylillä.
- Olkoon.
Sanoin hymähtäen ja kaivoin taskustani pallon.
- Matkaan, Diamond !
Huusin ja samaisella hetkellä pokepallostani pongahti esiin valtavan suuri kivipokemon, Onix. Se jysähti maahan ja päästi matalaaörinää, kuin merkiksi, että olisi valmis suureen taistoon.
- Hah, Onix, Siitä ei ole vastusta minun pokemonilleni !
Jätkä naurahti ivallisesti ja heitti pokepallon ilmaan.
- Matkaan, Ninetails!
Sillä sekunnilla kaunis, yhdeksänhäntäinen otus laskeutui Onixin eteen. Sen enempiä tutkimatta tuo pahainen jätkä murahti suunpieliltään:
- Flame Charge!
Mulkaisin äijää, miten Ninetails osasi tuon tekniikan ? Ainiin, TM opetukset... Ninetails (lvl. 15) ponkaisi juoksuun, alkoi hohtaan ja piakkoin sen suusta ikäänkuin tuli leikit sen kehon ympärille. Valtavan kokoinen liekkipallo, jonka sisällä Ninetails juoksi, läheni Onixia uhkaavasti.
- Anna mennä Diamond, Tackle!
Ärähdin jo hiukan ärtyneen oloisena. Diamond syöksähti örähtäen liikkelle, kohti Ninetailsia.

Derek

Vilkaisin Sheenaan ja sitten Donah'in, jolle vilkutin takaisin hymyillen. Sitten näin, miten vieras, kolkko jätkä haastoi Donah'n. Minulla nyki hiukan suunpielet, sillä jätkä oli turhan itsevarma alun alkujaankin. Astelin päättäväisenä Donah'n taakse ja siitä sitten sivummalle ja istuuduin.
- Donah, näytä sille, mistä meien poppoo on tehty.
Kannustin tyttöä hymyillen, mutta silti hiukan vihainen katse vastustajassa. Hölmö ukko, kehittänyt Vulpixin noin aikaisin... Mut saa nähä, mitä muita liikkeitä se osaa..
Mietin hiukan alahuultani purren, katse kiinni Ninetailsissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptyMa Syys 03, 2012 1:55 am

Sheena

Nyökkäsin Donahille mainitessaan Psyduckista. Ei siinä kauaakaan kerennyt mennä, kun uusi kouluttaja oli jo haastamassa Donah. Jäin katsomaan hetken vastustaja pokemonia.
"Ninetails, samanlainen, kuin Melodylla. Mutta taas reilusti alhaisempitasoinen, kun taas Melodyn Ninetails."
Jäin tuumimaan hetken, kunnes katsahdin Melinaan päin.
- Mennään mekin katsomaan tuota ottelua lähempää.
Sanahdin ja menin katsomaan Donahn ja hänen vastustajansa ottelua lähemmäksi, lopulta istuutuen maahan.

Melina

Muistin heti itsekin isosiskoni Ninetailsin, nähtyäni vastustajan pallosta tulleen pokemonin. Olin Sheenan tavoin menossa myös katsomaan ottelua, kunnes jonkun muun ääni pysäytti minut hetimiten.
- Hei sinä sinipaita, haluatko otella minun Magnemitea vastaan?
Käänsin katseeni tytön vieressä olevaan Magnemiteen(taso 11) ja kaivoin samantien Pokedexini esiin, ottaen tiedot ensin tuosta pokemonista. Tiedot kuultuani, sujautin Pokedexini takaisin laukkuun ja päästin leveän hymyn.
- Tottakai, tiedän juuri sopivan pokemonin siihen hommaan. Mene Sandshrew!
Kutsuin kyseisen pokemonin ulos, tuon äännähtäessä iloisesti otteluintoa täynnä.
- Scratch Sandshrew!
Vyötiäispokemonini lähti suuntaamaan käpäläänsä nopeasti Magnemitea kohti ja sai raapaistua niin, että tuo magneetti huojui vähän kauemmas.
- Hyvä, mutta minä pistän paremmaksi. Tackle Magnemite!
Tuo erikoisen näköinen pokemon liukui lujaa vauhtia Sandshrewtäni kohti ja ennen kuin ehdin edes kissaa sanoa, Sandshrew oli lentänyt takaisin eteeni selälleen, josta tuo nousikin melko nopeasti ylös.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptyTi Syys 04, 2012 5:55 am

Donah

Loin nopean vilkauksen taas vastustajani vihan kiristämiin kasvoihin. Sitten laskin katseeni otteluun ja näin, miten nuo pokemonit kohtasivat. Ninetailsin elementillinen isku oli loogisesti voimakas, mutta Onixin kehon koon puolesta tämä ei paljoassa tuntunut. Ninetails jysähti Diamondin rinnuksille ja Diamond jyräsi hammasta purren Ninetailsin alleen. Näin tuon kivipokemonin kasvoista, että polttava Flame Charge oli toiminut jollain tapaa, mutta Tackle oli taas saanut Ninetailsin vapisemaan.
- Nyt, Diamond, Bind!
Samalla valtava lohkareinen käärmeeni syöksähti Ninetailsin ympäri kuin vanha tekijä ja puristi tuon elukan kehonsa sisään. Diamondin ilme muuttui ovelaan hymyyn, kun yhdeksänhäntäinen kettu puristui tuon kehossa tiukkaan rutistukseen.
- Ninetails, koita kestää ! Overheat, kunnolla sit kans !
Jätkä murisi taustalla pokemonilleen. Nielaisin tyhjään. Overheat?!
- Diamond, koita kestää, käännä kasvosi pois!
Neuvoin taustalla, samalla tuntien hien pursuavan iholleni. Ninetails käänsi päätään kohti Onixin kaulaa ja kasvoja, mtuta Diamond käänsi kasvonsa jännittyneenä pois. Sitten Ninetails avasi suunsa, latasi henkäisyllä itsensä ja pursautti yhden voimakkaimmista tuli-iskuista kohti Diamondia. Diamond hautautui hetkessä liekkien sekaan, näin vain värisevän Onixin ääriviivat liekeissä ja tunsin väriseväni itsekin.

Derek

Katselin taistelua tyytyväisenä, kunnes kuulin jätkän sanovan Overheat.
- Overheat!? Mitä hit...?!
Aloitin, kunnes jo voimakkaan liekin pauhu peitti lopun lauseeni kuulumisen. Järkyttyneenä ja jännittyneenä tuijotin Onixia. Mitä tälle kävisi noin voimakkaasta iskusta? Sitä paitsi Ninetails oli epäreilu, se osasi vain TM iskuja !
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 EmptyKe Syys 05, 2012 1:48 am

Sheena

"Mitä!? Overheat?"
Olin pitänyt katseeni koko ajan Donahn ja hänen vastustajansa ottelussa. Viimeistään, kun Ninetails oli aloittanut kyseisen liikkeen, suuni loksahti ihmetyksestä auki. Toivottavasti Onix selviäisi tuosta iskusta, sillä tiesin muutenkin, että Donah on tosi hyvä kouluttaja.

Melina

Ilmeeni meni itsellänikin melko hämmästyneen näköiseksi, kun kuulin Overheat-käskyn. Katsahdin nopeasti, miten Diamond oli hautautunut kunnolla liekkien sekään.
- Näytä mistä meidät on oikeasti tehty!
Huusin Donah:lle kannustukseksi ja keskityin takaisin omaan otteluuni.
- Tackle uudestaan!
Magnemite lähti toistamaan hyökkäystään uudestaan, mutta minä tein toisenlaisen siirtoni.'
Sandshrew, väistä se mennessäsi Magnemiten taakse ja iske Scratchilla takaapäin!
Sandshrewni sai juuri ja juuri väistettyä ja Magnemiten taakse mentyä tuo sai onnistuneesti raapaistua tuota takaapäin. Samalla magneettipokemon huojui ja kolautti vahingossa itsensä vaarallisen lähellä olevaan puuhun.
"Jes!"
Olin suoranaisesti intoa täynnä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ceruleanin haasteet   Ceruleanin haasteet - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ceruleanin haasteet
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pokemon Club :: Pelattavat alueet :: Kanto :: Cerulean kaupunki-
Siirry: