Pokemon Club
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Pokemon Club -roolipeli ja keskustelufoorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari!

Siirry alas 
3 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Hikari
Liiga tasolla
Hikari


Viestien lukumäärä : 287
Join date : 04.01.2011
Ikä : 30
Paikkakunta : Twinleaf Town

Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari!   Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 EmptyLa Tammi 28, 2012 3:22 am

Arcanine ummisti silmiään, kun laulun teho alkoi vaikuttamaan: se nimittäin nukahdutti vastustajansa. Nyt meillä olisi ainakin yksi vuoro puolellamme aikaa hyökätä.

-Clefairy Tuplaläimäys!
Olin niiiin valmiina jatkamaan ottelua! Arcanine oli nuupahtanut ja me saisimme iskeä! Kun huutoni oli kaikunut tulivuoren seinistä jäi syvä hiljaisuus kentälle. Vain kuumuus jatkoi kiusaamistaan, mutta Clefairy seisoi tumput suorina paikallaan.
-Miksi et hyökkää?
En todellakaan ollut uskoa silmiäni ja äänessäni värähti pettämisen pelko. Miksei Clefairy totellut minua? Vaikka olin sanonut sille käskyni.. Pokémon kääntyi puoleeni katsoen minua anovilla silmillään haluan äiti täältä pois.. Oli se kai aivan ymmärrettävää, sillä Clefairy olin kerran jo saanut ison koiran kimppuunsa. Pienenä Pokémonina se olisi muussia Arcaninen raateluhampaiden jälkeen. Olisiko turvallista mennä sitä uudestaan mätkimään? Clefairy epäröi, sen näki tyhmempikin. Kumpi tässä tilanteessa oikeasti olikaan fiksumpi, minä vai Clefairy?

-A-anna mennä!
Kivahdin Pokémonille takaisin huomaten itseni jo hermostuvan. Kohta Arcanine varsinkin heräisi ja silloin olisimme vielä pahemmassa tilanteessa.
-Nyt on mahdollisuus. Tuplaläimy!
Tiuskaisin uudestaan, mutta Clefairy ei halunnut enää hyökätä Arcanineä kohti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mutu
Salipäällikkö, Reika
Mutu


Viestien lukumäärä : 1028
Join date : 02.01.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Saffron

Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari!   Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 EmptyLa Tammi 28, 2012 11:59 pm

Blaine astui askeleen lähemmäs.
-Minä en anna sinun keskeyttää. Kokeneella Clefairylla unilaulun vaikutus voi hyvin kestää 5 vuoroa. Pyydä sitä, käske sitä. Sinä et pärjää ligiassa jos pokemonisi alkaa niskuroimaan kesken näin. Vaadi siltä luottamusta. Anna sille uskoa siihene ttä se voi voittaa itseään monta kertaa suuremman vastustajan. Koko ei ratkaise otteluita. Jopa Magikarp voisi voittaa Arcaninen halutessaan.
Blaine antoi ankaria neuvoja, mutta tämä oli Blainen koulututstaktiikka. Neon oli kestänyt tätä pitkään ja nyt olisi pieni hetki aikaa Beonicallakin kestää. Blaine oli salipäällikkö, mutta hänen tehtävänään oli auttaa haastajia myös eteenpäin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://pokemonclub.palstani.com
Hikari
Liiga tasolla
Hikari


Viestien lukumäärä : 287
Join date : 04.01.2011
Ikä : 30
Paikkakunta : Twinleaf Town

Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari!   Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 EmptyMa Tammi 30, 2012 12:22 am

/Mistä tulikin mieleen.. rakastan!
https://www.youtube.com/watch?v=ye7b3bOQ6lY

Clefairy vain heilautti välinpitämättömästi päätään salipäälikön suuntaan, kun tuo alkoi neuvomaan minua. Blaine oli todella reilu salipääliköksi: mutta niin kai hänen pitikin olla. Vaikka salipääliköt testasivatkin meidän taitojamme, heidän pitäisi tarpeen mukaan osata neuvoa meitä liigaan eikä hakata kerta toisensa jälkeen henkihieveriin.. sisälläni heräsi arvostus Blainea kohtaan, mutta samalla tunsin suurta häpeää - kuinka minua piti näin alkaa neuvomaan! Voi, miksi, miksi Clefairy ei totellut? Todella noloa!

Sen olin kuitenkin oppinut, ettei huutaminen auttaisi. Sen nyt huomasi itsekin kun pienenä tarhantädit olivat suutahtaneet. Siitä tuli vain paha mieli eikä se todellakaan parantanut välejämme. Toisaalta jos minä alentuisin polvilleni, sekään ei kertoisi mitään hyvää suhteestani Clefairyyn.
Polveni alkoivat täristä ja lihakseni kuin huusivat että heittäydy maahan anelemaan, mutta mieleni päätti pysyä nyt vahvempana: minä pysyin pystyssä. Sen sijaan ristin käteni kuten rukoillessa tehdään ja mimnun täytyi vain pyytää:
-Clefairy sinua pelottaa, minä näen sen, mutta ei mitään hätää kun olen luonasi. Arcanine ei pääse tekemään sinulle pahaa. Sinun täytyy nyt luottaa minuun ja hyökätä. Luotathan sinä minuun Clefairy? Pyydän sinua, tee Metronome.

Clefairy pyöräytti uudestaan päätään, jääden sanojani miettimään. Beonica ei kyllä ikinä ollut sille mitään paha tehnyt. Metronome? Se olisi riski, mutta sieltä voisi tulla mitä tahansa.

Clefairy nosti sormensa, pylräyttäen niitä ilmassa ja tehden Metronome-iskunsa. Isku lähti ohjaamaan Clefairyn kehoa, kuihn tuo olisi ottanut tanssiaskeleita.. ja jostain kumman syystä tuo oli nyt askeleensa tiennyt! Samalla kenttää alkoi piiskaamaan kova rankkasade.. Rain Dance. Kun viileät sadepisarat osuivat kuumaan kenttään, se sai veden höyrystymään - paikkahan muuttui melkein saunaksi!
Takaisin alkuun Siirry alas
Mutu
Salipäällikkö, Reika
Mutu


Viestien lukumäärä : 1028
Join date : 02.01.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Saffron

Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari!   Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 EmptyMa Tammi 30, 2012 12:28 am

Arcanine veti hirsiä edelleen. Näkyvyys oli eirttäin huono. Sateeseen Arcanine ei reagoinut. Sehän vain vahvisti vesityypin iskuja.
-Ja nyt pyydät uudelleen. Clefairy näki ettei mitään tapahtunut eikä pokemon hyökännyt, joten teillä on vielä mahdollisuus.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://pokemonclub.palstani.com
Hikari
Liiga tasolla
Hikari


Viestien lukumäärä : 287
Join date : 04.01.2011
Ikä : 30
Paikkakunta : Twinleaf Town

Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari!   Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 EmptyTi Tammi 31, 2012 4:19 am

/Vedin arvalla iskun mutta nyt kyllä ihmettelen miten sain vesisateen tulivuoren sisälle.. no, tämä ei ole niin tarkan päälle.

Clefairy hiukan hätkähti nousevaa höyryä, se oli lämmintä mutta ei poltellut ilkeästi. Ainoa huono puoli oli sen peittävä näkyvyys. Arcaninen hahmon erotti kentältä, mutta esimerkiksi Blainea minä en nähnyt ollenkaan: kuulin vain hänen äänensä. Hän pyysi minua jatkamaan samalla tavalla.

-Sinä kuulit sen, Clefairy, nyt tee Tuplaläimy!
Minun oli pakko rukoilla uudestaan. Clefairy mietti hetken; kannattaisiko tuo isku? Iskisikö hän sen?
Mutta tuo lähti vauhtiin kohti Arcaninen hahmoa höyryssä valmiina iskemään tuohon Double Slapin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mutu
Salipäällikkö, Reika
Mutu


Viestien lukumäärä : 1028
Join date : 02.01.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Saffron

Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari!   Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 EmptyTi Tammi 31, 2012 5:31 am

Kun Clefairy oli muutamaan kertaan pokemonia läpsinyt, se heräsi. Valtava olento kohosi makuuasennosta kohti korkeuksia ja murahti matalasti. Blaine ei antanut käskyä. Arcanine rojahti takaisin maahan ja oli poissa pelistä. Blaine näki sen Arcaninesta ja kieltäytyi siksi antamasta enää käskyjä. Ukko kutsui pokemonin palloonsa.
-Tästä voi tulla mielenkiintoista.
Blaine sanahti vaimeasti ja heitti viimeisen pallon matkaan. Valtava kettupokemon, kaikkien 9 hännän kanssa ilmestyi kentälle ulvahtaen ylväästi.
-Ninetails, Payback.
Isku ei olisi kovin tehokas jos osuisi. Koska Ninetails pääsi hyökkäämään ensin, mutta kaiken lisäksi höyry esti näkyvyyttä ja alensi Ninetailsin tarkkuutta.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://pokemonclub.palstani.com
Hikari
Liiga tasolla
Hikari


Viestien lukumäärä : 287
Join date : 04.01.2011
Ikä : 30
Paikkakunta : Twinleaf Town

Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari!   Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 EmptyTi Tammi 31, 2012 7:00 pm

Sieltä se tuli, Blainen viimeinen Pokémon Ninetales, joka oli kuvankaunis. Olin nähnyt sen aikaisemmin mutta nyt erotin vain siroja muotoja, sulavia liikkeitä kun yhdeksän häntää heiluivat Pokémonin ympärillä. Sade jatkoi satamistaan ja vesihöyry peitti näkyvyyden.

Ninetales hyökkäsi Clefairyä kohti Paybackilla. Isku osui, Clefairy lensi iskun voimasta taaksepäin. Onneksi Ninetales iski ensin, sillä jos olisin Clefairyn kanssa sen tehnyt, olisi Ninetalesin isku iskenyt kaksinkertaisella voimalla! Mutta tämäkin teki paljon vahinkoa ja Clefairy jähmettyi paikalleen. Ninetaleskin oli iso - Clefairy ei halunnut hyökätä.

-Metronome, ole kiltti ja tee Metronome!
Kiljahdin ja tiesin sen nyt olevan ainoa vaihtoehto, mikä sopisi tähän tilanteeseen. Clefairy epäröi hetken, mutta päätti kuitenkin tehdä jotain - tehdä Metronomen.
Brine.
Clefairyllä oli alle puolet energiastaan jäljellä, joten tämä isku oli kaksi kertaa voimakkaampi mitä yleensä. Lisäksi kentällä vallitseva vesisade voimisti sitä. Pokémon hyökkäsi suolavedellä Ninetalesin kimppuun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mutu
Salipäällikkö, Reika
Mutu


Viestien lukumäärä : 1028
Join date : 02.01.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Saffron

Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari!   Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 EmptyKe Helmi 01, 2012 2:54 am

Vesi huuhtoi Ninetailsin mennessän. Kaiken lisäksi isku oli Critical hit. Se vei yli puolet tulityypin pokemonin energiasta. Clefairy ja Ninetails olivat suht tasoissa energiamääränsä kanssa. Pokemon ei silti aikonut luovuttaa vaan kuunteli tarkasti seuraavan hyökkäyksensä.
-Safeguard!
Mitään ei tapahtunut. Ninetails keräsi itseensä voiman jolla siihen ei voisi jäädä poisonia, aplamista jne.

//Btw eihän tuo safeguard estä nukahtamista?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://pokemonclub.palstani.com
Hikari
Liiga tasolla
Hikari


Viestien lukumäärä : 287
Join date : 04.01.2011
Ikä : 30
Paikkakunta : Twinleaf Town

Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari!   Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 EmptyTo Helmi 02, 2012 1:07 am

/Estää nukahtamisen. Poikkeuksena ei estä nukahtamista, jos Yawn-liikettä on käytetty Safeguardia aikaisemmin. Tämä nyt yleistietona.

Ninetales loi ympärilleen kuin suojakentän, joka suojasi sitä nyt viiden vuoron ajan erilaisista olotilaan vaikuttavilta ilmiöiltä. Aluksi vesi rapisi Pokémonin ympärille luotuun kuplaan, kunnes vuoro päättyi ja samalla myös vesisade. Ilma tulivuoren sisällä oli muuttunut kosteaksi. Nyt näimme taas Blainen silmästä silmään.

Pitäisikö minun jatkaa vielä tuurin varassa? Sen avulla olin todellakin porskuttanut, sillä kaikki Clefairyn Metronomen liikkeet.. se voisi nyt pettää tai kantaa vielä kauemmas. Toinen vaihtoehto olisi että menettäisimme vuoron Clefairyn niskuroinnin takia. Tutkailin hetken Pokémoniani, se silmäili varautuneena vastustajaansa. Tarvitsisimme nyt rutkasti onnea..

-Metronome!
Rukoilin uudestaan. Clefairy ei laittanut tälle vastaan vaan heilautti sormiaan valmistaen iskunsa:
Captivate.
Se loi ilmaan hallusinaatioita vaaleanpuanisista sydämistä(tai mitä muuta nuo voisivat olla..) jotka eivät kuitenkaan tehneet fyysistä vahinkoa.
Isku laskisi Ninetalesin spesiaalihyökkäyksen tehoa kahdella asteella, jos Ninetales olisi eri sukupuolta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mutu
Salipäällikkö, Reika
Mutu


Viestien lukumäärä : 1028
Join date : 02.01.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Saffron

Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari!   Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 EmptyTo Helmi 02, 2012 3:52 am

Isku laski spesiaalihyökkäyksen tehoa. Pokemon vilkaisi Clefairyyn ja tuhahti.
-Fire spin.
Ninetails aloitti aikailematta iskunsa ja valmistautui tulityypin hyökkäykseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://pokemonclub.palstani.com
Hikari
Liiga tasolla
Hikari


Viestien lukumäärä : 287
Join date : 04.01.2011
Ikä : 30
Paikkakunta : Twinleaf Town

Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari!   Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 EmptyTo Helmi 02, 2012 4:10 am

Lieskat saavuttivat Clefairyn ottaen tuon syleilyynsä - polttava tuli kiersi Pokemonin ympäri. Kun vuoro loppui, se ei antanut armoa vaan isku kerran joka oli liikaa. Pieni soturi oli saanut tarpeekseen.
Clefairy oli poissa pelistä.

Minun kasvoilleni levisi harmistunut ilme. Vaikka tiesin että tässä tulisi näin käymään kun laitoin Clefairyn kentälle haukkaamaan liian isoa palasta, olisin silti halunnut uskoa voittoomme. Tosin se mahdollisuus oli nyt palanut tuhkana tuuleen.

-Clefairy palaa.
Kutsuin silti pienokaiseni takaisin, vannoen että vielä tulisimme näyttämään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mutu
Salipäällikkö, Reika
Mutu


Viestien lukumäärä : 1028
Join date : 02.01.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Saffron

Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari!   Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 EmptyTo Helmi 02, 2012 6:23 am

-Kiitos mielenkiintoisesta ottelusta. Odotan seuraavaa kertaa. Toivottavasti saat Clefairylle lisää puhtia.
Blaine kiitti ja kumarsi Beonicalle kutsuen pokemoninsa takaisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://pokemonclub.palstani.com
Sponsored content





Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari!   Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari! - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Beonica vs Blaine, kiihkeäluonteinen mestari!
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
 Similar topics
-
» Beonica vs Blaine, uusinta!
» Norbit vs. Blaine
» Neon vs. Blaine, kovapäinen opettaja.
» Dean vs. Blaine. Tulta kalsareihin!
» Beonica (Pelaaja Hikari)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pokemon Club :: Pelattavat alueet :: Kanto :: Cinnabar saari-
Siirry: