Pokemon Club
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Pokemon Club -roolipeli ja keskustelufoorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Celadonissa valmistautumassa

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyPe Maalis 02, 2012 8:40 am

Candice

Charizardini sai voimakkaasti Dracon siivistä, vaikka tämäkin yritti kovin iskeä molemmin puolin samalla tavalla. Lisko lennähti hiukan taaksepäin, pyörittäen päätänsä kovasta tärskystä. Päästin vain ilkikurisen virneen Sergein lauseen kuultua.
- Olen valmistautunut tähän enemmän, kuin luuletkaan. Charizard, Flamethrower!
Charizard veti kunnolla ilmaa ja päästi suustansa voimakkaat liekit liikkeelle Dracoa kohden.

Daniel

En kerennyt tehdä varoitusta Onixille, kun Goldie vetäisi Dragon Raget päin käärmeen naamaa. Unohdin ihan täysin, että tässä voi käydä näinkin huonosti.
- Onix!
Huudahin hätäisesti, kun Onixin ote herpaantui nopeasti Goldiesta ja rysähtäen maahan, tuo oli voitettu ja silmät ristissä.
- No, teit sen minkä pystyit, saat levätä.
Pyysin käärmeen takaisin pallooni ja katsahdin Gyaradosia todeten samalla hymyillen Jessicalle:
- Täytyy kyllä myöntää, että Goldie on vahvistunut aika lailla. Tuo äskeinen Dragon Rage oli aivan mahtava. En osannut aavistaa ihan tuollaista.

//Onix, taso 20

Melody

- Ohhoh, otteleminen taitaakin olla ohi..
Totesin nopeasti noustessani pystyyn, kun näin Danielin pyytävän Onixinsa palloonsa.
"Oli kyllä mielenkiintoisin ja kovin ottelu ikinä.."
Totesin vielä omissa ajatuksissani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyLa Maalis 03, 2012 6:29 am

Elisabeth

Kuljeskelin alueella tietämättäni lainkaan, mitä kohtaisin vielä. Katseeni kieri ylpeänä luonnossa, kunnes näin järven rannan. Ajattelin pistäytyä veden äärellä ja pistäydyinkin, kunnes pysähdyin ja nostin katseeni taivaalle. Näin kaksi Charizardia. Hymyilin ja otin tyhjän pallon taskustani, aivan kuin olettaen, että nuo olivat villejä. Päätin tarkistaa asian ja vilkaisin ympärilleni, silmiini osui Sergei ja Candice. Tuhahdin ja pistin pallon takaisin laukkuuni. Otin sen sijaan laukustani pallon, joka oli varattu toiselle pokemonille. Päästin ilkikurisen hymyn, kuullessani Charizardin seuraavan iskun, minä näyttäisin, mihin minusta on. Avasin pallon ja ainnoin huomaamattomasti Alakazamin laskeutua vierelleni.
-Alakazam, Telekinesis.
Kuiskasin tälle ja katsoin, miten tuo nosti lusikkansa korkeammalle ja kohdisti katseensa Dracoon.
Alakazam!
Se kuiskasi kovemmalla äänellä ja vetäisi Dracon äkisti lähemmäs meitä, aivan rannalle. Lisko yritti pyrähdellä ja liikkua, muttei onnistunut.
-Hei, mitä sinä teet?!
Kuulin jonkun huutavan niiden kahden ihmisen suunnalta.


Sergei

Hymyilin ja olin juuri käskemässä Dracoa, kunnes aivan yllättäin Draco lähti hinautumaan vauhdilla kohti rantaa, jolloin Flamethrower meni ohitse. Tuhahdin voimakkaasti ja huusin tälle jollekkin raivoavana ja kysyvänä, mitä tämä teki.
-Pahuksen...
En saanut sanaa suustani, olin järkyttynyt ja vihainen.
-Saat maksaa ottelun keskeyttämisestä ja Dracon viemisestä!
Huusin tuohtuneena ja vilkaisin Candiceen, kuin pyytäen apua. En keksinyt lainkaan, kuka minun pokemoneistani pystyisi tuonne lähtemään, joten päätin itse ryhtyä juoksemaan ja lähdin pusikoiden halki kohti naista ja Alakazamia.

Jessica

Goldie sai räjähdyksen myös naamallensa, joten tuo kaatui maahan myös, rysähtäen voimakkaasti.
-Goldie, takaisin !
Pyysin tämän hiukan huolestuneena palloonsa.
- Hieno ottelu.
Vastasin vain pienen hymyn kera ja astelin Danielin luokse. Katseeni pysähtyi hänen silmiinsä, en sanonut hetkeen mitään.

//Goldie, taso 26 oppi iskun leer
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyLa Maalis 03, 2012 7:14 am

[b]Candice[/b]

Katsahdin aluksi hiukan ihmeissäni, kun Flamethrower meni Dracon ohi, mutta huomasin, että Sergei ei käskenyt sitä, joten jotain oli kyllä vialla, kun näin Dracon hinautuvan kohti rantaa. Kun näin Sergein lähtevän juoksuun, joten pyysin Charizardini äkkiä pallooni ja lähdin juoksemaan jätkän perään samaiseen suuntaa ottaakseni itsekin selvää, mistä oli oikein kyse.
[i]"Joku aika varmasti keskeytti minun ja Sergein ottelun täysin luvatta. Sellaista minä en salli!"[/i]

[b]Daniel[/b]

Siinä vaiheessa, kun Jessica saapui luokseni ja jäi tuijottamaan suoraan minun silmiini. Itse menin aluksi siinä tilassa hieman lukkoon.
- Niin kyllä oli.
Hymyilin lopulta tytölle, sillä rohkenin sanoa pienen lukittautumiseni jälkeen jotain.

[b]Melody[/b]

Päästin pienen hymyn kävellen Danielin ja Jessican luokse.
- Tuo teidän ottelemisenne oli kyllä hienoa katseltavaa.
Tokaisin, kunnes muistin äkkiä Sergein ja Candicen.
- Voisimme mennä Sergein ja Candice luokse?
Kysähdin tyynesti, katsahtaessani molempia vuoronperään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyLa Maalis 03, 2012 8:07 am

Elisabeth

Katsoin saapuvaan Sergeihin ja Candiceen kulmat hiukan painuneena tuimasti alemmas. Saatoin vilkaista Alakazamiin.
-Heitä tuo lisko veteen, lähdetään !
Kuiskasin lujempaa ja lähdin itse jo juoksuun. Alakazam kääntyi kohti vettä ja päästi pienen hymyn, sanoi nimensä äännähtäen ja heitti vauhdilla Dracon ilmaan. Sen jälkeen tämä syöksyi perääni metsän pensaikon sekaan.

Sergei

Pysähdyin kuin seinään. Näin Dracon lennähtävän ilmaan.
-Draco ! Ei!
Huusin kyyneleet silmissä. Pelkäsin tätä enemmän, kuin kuolemaa. Draco oli ollut Telekinesin hallinnassa, joten tuo ei varmasti hetkeen tajuaisi maailman menosta mitään, joten ei itse pystyisi lentämään tiehensä. Lähes toivoin, että Candice auttaisi minua Cgarizardillaan ja kaappaisi Dracon, sillä itse en voinut tehdä enää mitään.

Jessica
Melodyn lause keskeytti hetken, joten puristin käteni nyrkkiin ja laskin katseeni maahan.
-Joo.
Sanoin ja käännyin kannoillani lähteäkseni kävelemään rantaa kohti, mutta nostin katseeni ja yllätykseksi ketään ei ollut rannalla.
-Missä he ovat?
Hätäännyin, kunnes näin Dracon lentävän tajuttoman oloisena kohti vettä.
-MITÄ?!
Huusin paniikissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyLa Maalis 03, 2012 9:57 am

Melody

Lähdin sitä mukaa seuraamaan Jessicaa, kun näin tytön lähtevän liikkeelle. Katsahdin vain nopeasti Danieliin ja lähdin rivakasti takaisin rannalle. Löysin Jessican, mutta en Candicea ja Sergeitä. Missä ne oikein lienivät?
"Voi hyvä luoja.."
Totesin liiankin hädissäni, kun huomasin Dracon lentävän kohti järveä.
"Mikä täällä oikein on homman nimi? Jonkun on pakko tehdä jotain!"

Daniel

Olisin voinut myöntää juuri tällä hetkellä, että Melodyn keskeytys ehkä vähän ärsytti minua, mutta muita mukisematta lähdin seuraamaan tuota perästä. Perille päästyäni itsekin näin ikävän tilanteen Dracon kohdalla.

Candice

Vaikka minua yleensä pidettiin liian kylmänä ja koppavana, silti en suvainnut missään nimessä sitä, että pokemoneja kohdeltiin tuolla tavalla. Itsekin hätäännyin melko pahasti.
- Charizard, mene äkkiä hätiin ja pelasta Draco! Hän ei saa pudota veteen!
Pyydettyäni heti pokemonini ulos, Charizard lähti, kuin raketti Dracon perään. Minä katsahdin Sergeitä.
- Älä huoli, kyllä tässä vielä hyvin käy, minä ja Charizard pidetään siitä huoli, että Draco pelastuu.
Sanoin rohkaisevasti lähtien juoksemaan äkkiä takaisin rannalle. Rannalle saavuttuani näin, kun Charizard oli ottanut käsillään kiinni Dracon kainaloiden alta ja jonkin aikaa ähkäisten sai siirrettyä Dracon turvallisesti rannalle. Saatua Draco turvaan, Charizardini laskeutui ihan tuon liskon viereen.
- Hyvää työtä Charizard.
Kehaisin tuota ja käännyin paikalle tulleiden Jessicaa, Danielia ja Melodya kohden.
- Olimme juuri Sergein kanssa täysillä ottelemassa, kunnes Draco alkoi hivuttautua enemmän kohti rantaa. Se oli ilmiselvä Telekinesis, koska Draco ei pystynyt tekemään mitään. Joku niinsanotusti keskeytti meidän kahden matsimme.
Selitin paikalle tulleille, mutta onneksi Draco oli turvassa. Sen takia huokaisin helpotuksesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyLa Maalis 03, 2012 10:18 pm

// Toi Telekinesis ei toimikka kuulemma täs pelis samal taval ku animes XD Mut se nyt meni j ni mie saan vaihtaa sen iskun johonki, koska Mutu sano et se nostaa vaa attackia vissii :DDDD Mut en tienny tota:D ja eile hää lupaili et voisin vaihtaa sen pois kert en tota tienny, ni toi nyt sit tapahtu mut se teki sen vaik Psychic iskulla. Sillähä voi vähä niiku ohjastaa sitä mihi se kohdistuu. Very Happy

Elisabeth

Olin pysähtynyt hiukan kauemmas rannalle, pusikoiden pimeyteen. Siristin silmiäni ja katselin, miten he pelastivat Dracon.
- Hyvää työtä, Alakazam.
Sanoin ja kutsuin tuon palloonsa.
-Pidetään vähän hauskaa..
Totesin itselleni ja kaivoin uuden pallon taskustani. Aikoisin vielä kiusata heitä lisää, se olisi varma.
- Matkaan, Gyarados !
Kuiskasin lujempaa ja vapautin Gyaradosin nopeasti veteen. Samantien tuo sukelsi pinnan alle, jottei kukaan näkisi sitä. Pinta väreili hiukan Gyaradosin jäljiltä.
-Gyarados, Hyper Beam...
Kuiskasin tälle pinnan läheltä. Gyarados oli onneksi kuullut sen ja sukelsi nyt kohti rantaa, jossa toiset olivat. Noin 20 metrin päästä tätä kyseistä rantaa, Gyarados nousi pintaan karjahtaen. Samalla tuon suu alkoi hehkua oranssinkeltaisena ja piakkoin tuo karjaisun mukana päästi voimakkaan Hyper Beamin, eli paksun säteen, joka aiheuttaisi murskaavaa tuhoa tuon porukan keskellä. Hyper Beam oli silti tähdätty enemmän kohti Charizardeja.

Sergei

Juoksin muiden perässä rannalle hädissäni, kunnes helpotuin, nähdessäni Dracon kunnossa ja turvallisesti maassa.
-K-Kiitos..
Sanoin vaikerrellen Candicelle ja syöksyiN Dracon luo ja halasin tuota. Olin juuri aikeissa kutsua tätä palloonsa, kunnes kuulin jotein rannan läheltä, järvestä. Käänsin katseeni ja samalla sekunnilla Gyarados oli aloittanut iskunsa.
-EII!
Huusin nähdessäni sen iskun tulevan meitä kohti. Olisin vainaa, jos isku osuisi minuun. Samalla vieressäni makaava Draco reväytti silmänsä auki ja syöksähti eteeni, karjahtaen kuuluvasti.
-Draco?! Draco.. öö.. Flamethrower!
Huusin ja katsoin Dracoon, joka nnyökkäsi ja aloitti voimakkaan tuli-iskun kohti Hyper Beamia. Näin, miten Draco tärisi, sillä olihan tuon voimat jo hukassa.
Gyarados, joka osaa Hyper Beamin.. Sen on pakko olla hyvin voimakas. Draco ei yksin riitä.
-Matkaan Seadra!
Huusin ja heitin hätäisenä pallon ilmaan. Seadra putkahti sieltä veteen ja äännähti kuuluvasti.
-Nyt, Surf !
Huusin ja samalla Seadra alkoi nousta veden mukana pinnalle. Tuo äännähti vihaisesti ja syöksyi suuren allon kanssa kohti Gyaradosia.

Jessica

Nyökkäsin nopeasti, saatoin nähdä vilaukselta Gyaradosin, joka alunperin tuli rannalta veteen.
-Hei, käyn kattoo yhen jutun.
Sanoin nopeasti ja lähdin juoksuun. Tarrauduin taskussa olevaan pokepalloon aivan varmuuden vuoksi ja juoksin pusikoita myöten rantaan, joka sijaitsi Gyaradosin lähtökohdilla. Painauduin puskan sekaan kyykkyyn, näin pitkätukkaisen blondin kyyhöttävän parin metrin päässä minusta, keskityneenä tuohon tapahtuneeseen, joka tapahtui järvellä.
Tuo on siis Gyaradosin omistaja ? Ja mahdollisesti Dracon pöllijä...
Mietin hiukan stressaantuneena, kädet hikisenä. Olin myös vihainen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptySu Maalis 04, 2012 3:17 am

Melody

- Siis nyt minä alan tajuta..
Vastasin Candicelle, joka oli selittänyt nopeasti tapahtuneesta. Hetkessä käännähdin äkkiä katsomaan järvelle, jossa Gyarados ampui Hyper Beamilla kohti meitä, mutta nähdessäni Dracon ja Seadran tulevan apuun, tokaisin Candicelle:
- Me pysymme täällä Sergein luona ihan siltä kannalta, jos hän tarvitsee apua.

Candice

Nyökkäsin Sergeille tuon kiittäessä minua, nyökkäsin myös Jessicalle myöntävästi tuon lähtiessä juoksuun. Olisi hyvä, että joku edes ottaisi selvää mitä on oikein tekeillä ja tarpeen tullen tekisi selvää myös häiriköijästä.
- Hyvä on Melody. Päätän ihan varmuuden vuoksi auttaa Sergeitä. Tule ulos Dewgong,auta vähän. Surf kehiin!
Pallosta suoraan veteen pulahtanut hyljemäinen pokemon nousi veden pinnalle ja lähti myös syöksymään samalla lailla aallon kanssa, kuin Seadra kohti Gyaradosia. Minun oli pakko antaa vähän lisäapua Sergeille.

Daniel

Itse näin tämän Candicen ensimmäistä kertaa, tuo tupsahtaessa minun, Jessican ja Melodyn seuraan. Kaikki tapahtui liian nopeasti, Gyaradoksen Hyper Beam ja Dracon, Seadran, sekä Dewgongin hyökkäys Gyaradosta vastaan. Huomasin myös Jessican lähtevän ottamaan selvää äskettäin tapahtuneesta.
"Toivottavasti Jessica pärjää, luotan häneen.."
Tokaisin itselleni päättäväisesti ja jäin Melodyn, Sergein ja Candicen seuraksi myös.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptySu Maalis 04, 2012 8:57 am

Elisabeth

Katsoin, miten vastarinta alkoi Gyaradosia vastaan. Samalla kaksi Surf iskua kummaltakin sivulta laskeutui kohti Gyaradosia.
-Gyarados, mene veden alle!
Sanoin hiukan lujempaa. Samalla Gyarados pulahti suoraan veteen ja sukelsi lujaa pinnan alla. Hymyilin voitonriemuisena, kun Gyarados palasi rannan lähettyville. Kutsuin tämän sitten nyökäten palloonsa. Peruutin kyykyssä askeleen tai pari, tunsin jonkun lämpöisen koskettavan selkääni. Käännyin ja näin pitkätukkaisen tummaverikön takanani. Pinkaisin pystyyn tuhahtaen.
-Kuka sinä olet ?!
Huusin kimeällä, raisttavalla äänensävyllä ja tartuin laukussani olevan pallon kylkeen varuiksi.

Sergei

Seadran Surf oli osunut tyhjään, sillä Gyarados oli paennut ja kadonnut kokonaan.
-Kenen Gyarados se oli? Tuskin se yksin hyökkäis mei kimppuu...
Sanoin hiukan epäillen, hengitin kiivaasti äskeisen jännityksen takia.

Jessica

Huomasin Elisabethin kääntyneen minua päin. Katsoin tätä tyynesti ja astuin esiin, jotta tuo näkisi kasvoni paremmin.
- Olen Jessica ja temppusi oli tarpeeton.
Sanoin rauhallisesti. Vilkaisin hetkellisesti muualle.
-Miksi hyökkäsit?
Kysyin, mutten kuullut vastausta tuhahtelevalta blondilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptySu Maalis 04, 2012 4:08 pm

Daniel

Rupesin miettimään melko tarkoin Sergein kysymystä, otin huomioon myös Candicen aikaisemmin kertoman jutun.
- Hmm, ei se varmaan hyökännytkään meidän kimppuun yksin. Voisin luulla, että Gyarados olisi varmasti sen saman henkilön, joka myös keskeytti sinun ja Candicen ottelemisen.

Candice

Nyökkäsin Danielin tuumailulle, sillä tuossa oli ihan perää. Pyysin nopeasti palloihini Charizardin, joka oli hiukan sekaisin äsken tapahtuneesta, sekä Dewgongin.
- Tuo voisi olla kyllä järkeenkäypä selitys kaikelle. Minä menen tarkistamaan vähän.
Taputin vielä nopeasti rohkaisevasti Sergein toiselle olkapäälle.
- Onneksi pahin tilanne on kuitenkin ohi, joten olisi hyvä, että löytäisimme tämän häiriköijän. Sinun Dracosi saa onneksi nyt levätä tämän kaiken jälkeen.
Hymyilin ja lähdin energiaa uhkuen kulkemaan samaa reittiä, mitä Jessicakin vähän aikaa sitten. Hetken käveltyäni ympärillä oli melko hiljaista, mutta ei kaukaakaan kestänyt, kun näin Jessican jonkun naisen kanssa. Vähän aikaa miettiessäni tajusin heti, että tummaverikkö löysi tämän niinsanotun tempuntekijän. Ilmestyin pikkuhiljaa Jessican taakse, vähän matkan päähän ja katsoin suoraan Elisabethiin.
- Siis sinä se olit, joka aiheutit kaiken tämän hallan! Tekemisissäsi ei sitten ollut yhtään järkeä!
Huudahdin, mutta pysyttelin sen jälkeen hiljaa, pitäessäni kuitenkin tuimaa ja vihaista katsetta tuossa naisessa. Annoin siitä huolimatta Jessican hoitaa puhumisen, koska tuo löysi Elisabethin ensimmäisenä.

Melody

Hymähdin, kun näin taas Candicen lähtevän liikkeelle. Olipa tuo aika lailla energiaa täynnä.
- Onneksi Candice oli auttamassa tässä kaikessa, hän kyllä tuli ihan oikeaan aikaan paikalle tänne meidän seuraksi, senkin ansiosta Dracolla ei ole mitään hätää.
Totesin Sergeille, kunnes kysymys pompahti mieleeni.
- Eiköhän me kaikki mennä ottamaan selvää heti Candicen ja Jessican perään, että mistä oikein on kyse?
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyMa Maalis 05, 2012 3:38 am

Elisabeth

Katsoin tuimasti kohti Jessicaa, kunnes paikalle tuli uusi osapuoli. Katsahdin tähän.
-Älä sinä puutu tähän !
Tuhahdin kuin mikäkin pomo.
- Olen teitä korkeampi arvoinen, joten minun ei tarvitse esitellä itseäni !
Tuhahdin jälleen ja nousin ryhtiin seisomaan. Astuin askeleen kohti jessicaa uhkaavasti, hymähdin pettyneellä tavalla ja lähdin kävelemään, tai yritin lähteä. En päässytkään yhtäkkiä etenpäin, sillä Jessica oli tarttunut minua käsivarresta kiinni.

Sergei

Mietin äskeistä vaaraa, joka Dracolle aiheutui.
- Niimpä...
Vastasin hiljaa Melodylle. Minulle oli vaikeaa joskus myöntää, että joku toinen oli tehnyt suuren teon minun eteeni. En osannut olla kamalan kiitollinen koskaan, tai siis en osannut näyttää sitä, mutta olin. Olin kiitollisempi, kuin ikinä ennen. Ilman Candicea Draco olisi kai nyt pahimmassa tapauksessa varastettu tai vainaa...

Jessica

En vastannut hetkeen Candicen tuloon mitenkään, sillä viha oli lamauttanut minut. tartuin tyttöä käsivarresta tämän yrittäessä paeta tilanteesta.
-Et selviä ongelmista ain lähtemällä karkuun. Joskus vielä kompastut omiin jalkoihisi.
Sanoin hiukan hammasta purren ja nykäisin blondin mukaani, kävelemään muiden luokse. Nyökkäsin Candicea tulemaan mukaan.

Elisabeth pyristeli vastaan ja haukkui minua rumaksi akaksi, mutten antanut sen häiritä, vaan talutin tätä hiukan väkinäisesti metsän läpi muiden luo. Heivasin blondin etupuolelleni ja työnsin tämän Sergein ja muiden näkyville. Tuhahdin hiukan tämän takana.
-Tässä on syyllinen.
Sanoin Elisabethin takaa. Tyttö painoi päätään alemmas, jotta blondit kiehkurat peittivät kasvoja.
- Olet kenties kaikille anteeksipyynnön velkaa?
Sanahdin hiukan hampaideni välistä, löysäten hiukan otettani. Elisabeth tuhahti ja tallasi varpailleni voimalla. Purin hampaitani yhteen ja painoin silmäni kiinni kivusta.
- Senkin.. Blondi!
Ärähdin, sillä en halunnut käyttää väkivaltaa, taikka haukkua häntä lapsellisesti, se ei ollut tarpeen. Hän ansaitsi vain pienen opetuksen oikeista teoista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyMa Maalis 05, 2012 6:47 am

Candice

Minua ei sen pahemmin häirinnyt Elisabethin suunsoitto minulle, koska olin törmännyt elämäni aikana melko useasti juuri tuon tapaiseen. Jessican pyytäessä minut mukaansa, lähdin seuraamaan hänen perästä. Perille päästyäni astelin Melodyn ja muun porukan luokse ja käännähdin katseeni suoraan Elisabethiin hiukan tuima ilme kasvoillani.

Melody

- Katso, itse pääpiru siinä.
Tokaisin, kun Jessica toi mukanaan juuri tämän kaiken aiheuttajan. Oli kyllä sitkeä ja itsepäinen, kun talloi vielä Jessicaa suoraan varpaille, mitä en katsonut sitäkään oikein hyvällä.

Daniel

"Hyvä vain, että Jessica sai tuotua syyllisen paikalle.."
Katsahdin tyynesti tapahtunutta omalla paikallani, minua vielä suoranaisesti ärsytti se tyyli, miten Elisabeth käyttäytyi Jessicaa kohtaan.
- No, missä anteeksipyyntö viipyy?
Päästin vhdoin kysymyksen suustani.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyMa Maalis 05, 2012 7:16 am

Elisabeth

En katsonut ketään silmiin. Ylpeyteni ei kestäisi myöntää häviötä. Olin tappiolla, mutten aikoisi silti pyytää anteeksi. Tallasin uudelleen Jessican varpaille, jolloin tyttö päästi ärähtäen jonkin ikävän sanan. Otin samalla nopeita askeleita kauemmas ja pysähdyin. Korjasin hiukseni ja käännyin katsomaan muita ylväänä. Päästin keveän, ylimielisen hymyn ja kohentelin toppiani hiukan.
- En oo kellekkää mitää velkaa.
Sanahdin ja nostin päätäni hiukan pystympään ja pörrötin hiuksiani. Katseeni soui Sergeihin.

Sergei

Normaalisti kriminaalisuuteni takia olisin jo roikkumassa Elisabethin kurkussa, mutta tällä kertaa en hyökännyt. Jessican urhollinen asenne ja muiden tyyni olemus saivat minut jäämään paikoilleni, onneksi.
- Kui sä kehtasit?!
Sanoin silti kovaan ääneen ja painauduin hiukan alemmas. Katseeni pyöri Elisabethin olemuksessa. Paljastava vaatetus, pitkät kultaiset kutrit ja meikattu lärvi. Sydämmeni tykytti pariin otteeseen useammin. En ole koskaan tuntenut tälläistä, oliko se vihan ylipurkautuma vai jokin aivan muu? Katsahdin maahan hiukan tietämättömän oloisena. Elisabethin ylimielisyys lähenteli joskus minun omaa asennettani.. Tuttua.

Jessica

- Himputin akka!
Tokaisin suoraan ja nostin jalkaani kivusta hiukan irti maasta. Katsahdin Sergeihin. Huomasin miehessä jotain outoa. Miksei se käynyt käsiksi tuohon ilkeään muijaan? Ärähdin mielessäni, mutta huulta purren pidin suuni kiinni ja laskin jalkani. Hengähdin rauhallisesti ja käänsin katseeni Danieliin. Päästi viattoman hymyn ja käänsin katseeni taas tuimasti Elisabethiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyMa Maalis 05, 2012 4:12 pm

Daniel

Nyt tuo Elisabethin käytös Jessicaa kohtaan lisäsi vain entistä enemmän ärtymystäni, kun toinen tallasi uudestaan tummaverikön varpaille. Siirryin ihan automaattisesti Jessican viereen, ihan kuin turvaksi.
- Minä en ole vielä saanut paljoa mitään aikaiseksi, mutta en anna enää tuon naisen satuttavan ja kohdeltavan sinua tuolla tavalla ja sanani pitää. Teki hiukan pahaa katsella sivusta, miten tuo nainen kohteli äsken sinua. Parasta ystävääni ei kohdella missään nimessä noin.
Kuiskasin mahdollisimman hiljaa Jessicalle ja katsahdin nopeasti Sergeitä, joka oli mennyt hiukan oudoksi. Seuraavaksi katsahdin Elisabethiin, mutta en mitenkään hyvällä ilmeellä.

Melody

- Siis että sä osaat sit olla oikea...
Manasin Elisabethille hiukan normaalia hiljaisemmin ja vedin toisen käteni nyrkkiin. Huomasin itsekin siinä samassa Sergein muuttuessa hiukan oudoksi. Yleensähän tuo olisi jo hyökännyt toisen kimppuun, mutta niin ei tällä kertaa käynyt. Siis mitä nyt oikein oli tekeillä?

Candice

Tällä kertaa pidin oman suuni tiukasti kiinni, koska mitä enemmän nyt kuuntelin Elisabethin juttuja ja katsoin tuon ärsyttävää käytöstä, se vain sai minut entistä enemmän ärtyisemmäksi. Välillä minulla näkyi tosiaan melko ihmettelevä ilme kasvoillani, kun katsahdinkin Sergeitä sivusilmällä. Mikä tuohon jätkään oikein meni?
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyTi Maalis 06, 2012 2:14 am

Elisabeth

En hetkeen vilkaissut muualle, pidin katseeni tiiviisti nahkatakkisessa miehessä. Saatoin pitää silti ylvästä hymyäni, vaikka olinkin hiukan hämilläni.
- Mitä sä tölläät?
Kysähdin hiukan kylmästi ja painoin käteni puuskaan rintojeni alle. Ilmeeni muuttui hiukan kysyväksi.

Sergei

Katseeni kävi läpi vielä Elisabethin vaatetuksen, niin vilkkuvat stringit kuin paljastelevan topin ja nahkahousut. Päästin hymyn ja kävin ryhtiin seisomaan. En kiinnittänyt huomiota edes Dracon murahteluun, vaan kävelin hiljattain kohti Elisabethiä, pysähdyin metrin päähän. Elisabeth oli hiukan varautuneempi kysymyksensä jälkeen.
- Katson..
Aloitin ja mietin nopeasti päässäni, mitä kaikkea tuo oli minulle ja pokemoneilleni tehnyt. Sappeni kiehui vihasta, mutta sydämeni hakkasi lujaa, ehkä ihastumisesta, tai vain ihailusta. Mietin nopeasti, mitä jatkaisin lauseeseeni, joka ei saisi olla romanttinen, eikä myöskään loukkaava.
- .. Katsoin sinua ja meitin äskeisiä tekojasi...
Jatkoin hetkellisesti hiljentyen sitten.
- ... Saat ne anteeksi.
Totesin tasaisesti ja käänsin selkäni blondille. Kasvoni näyttivät hiukan punoittavan, tai siis tuntuivat. Peitin hiukan kädellä kasvojani, jottei muut huomaisi punotusta minussa. Pidin katseen järvessä.

Jessica

Kuuntelin jätkän puheen ja hymähdin, pieni puna kohosi poskilleni.
-P-Parasta ystävää..?
Toisin sanat hiukan kysyvästi, jäänsiniset silmäni kävivät Danielin silmissä, hymähdin tyttömäisesti ja käännyin kohti Danielia. Ojensin käteni ja kiedoin ne hänen ympärilleen.
-Samoin.
Sanahdin hymyillen ja rutistin toista hiukan. Olin unohtanut Elisabethin kokonaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyTi Maalis 06, 2012 7:45 am

Daniel

Isellänikin nousi hentoinen puna poskilleni, kun Jessica halasi minua. Menin samalla samalla tavalla lukkoon, kuin vähän aikaa sitten myös tummaverikön kanssa. Sisälläni oli hieman outo tunnekin, mutta en tiennyt vielä tarkoin, että mikä se oli. Samalla tavoin kiedoin käteni tytön ympärille ja rutistin tuota kevyesti halaten sekä silittäen hennosta tytön hiuksia. Sen jälkeen katsahdin hymyillen suoraan Jessicaan, mutta katsahdin välillä vielä Sergein ja Elisabethin keskustelua, sekä Candicea että Melodya.
"Mitähän minä äsken oikein sanoin..? Mutta tottahan se on.."
Koitin vakuutella itselleni, koska ajattelin välillä tulevaa Ceruleanin salia, johon ehkä voisi vielä vähän treenailla.

Melody

Sivusilmällä katsoin Danielin ja Jessican halaus-sessiota ja päästin hymyn kasvoilleni kerrankin, vaikka vasta hiukan äksyilin Elisabethille. Unohdin tuon kohtauksen ihan täysin, vaikka katsoinkin miettien Sergeitä, joka katsoi suoraan järveen.

Candice

Istahdin kevyesti alas katsoessani ympärilläni tapahtunutta.
"Mitenhän me jatkamme tästä eteenpäin? En ole tullut kysyneeksi.."[i]
Pistin suoranaisesti ajatukseni raksuttamaan, koska halusin ajatella ihan muuta välillä, kun paikalla olevaa Elisabethia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyTo Maalis 08, 2012 3:15 am

Elisabeth

Hämmästyksen ilme nousi kasvoilleni. Luulin tuon kovakuorisen jätkän kuristavan minut siihen paikkaan, vaikken tätä tuntenut. Olemus oli niin jyrkkä... Mutta yllättäin, Sergei olikin antanut minulle anteeksi. Hymähdin. Ehkä taas ylikaunis ulkomuotoni oli vienyt jätkän sydämmen... tai sitten tyrkyt vaatteeni. Itseriittoisena astelin Sergein taakse ja nojauduin leuallani tuon olkapäähän. Nostin keveästi oikean käden kämmenen tuon toiselle olkapäälle ja vasemman samalle, missä pääni oli. Puristin hiukan mustilla, pitkillä kynsilläni Sergein takkia. Hengitin hennosti tuon korvan juuressa.
- Kiitos..
Kuiskasin tälle katse kiertyen tuon niskaan. Heilautin hiukan päätäni, jotta hiukseni ennättäisivät kietoutua hiukan Sergein etupuolellekkin. Nostin hiukan vasenta jalkaani ja naurahdin tyttömäisesti. Minun ällöttävä flirttini oli selkeä vihjaus siitä, että pidin Sergeistä, mutta vain sen hetken. Eihän jätkät sitä osanneet koskaan arvata, millainen käärme tämän pulmusen sisällä piili.

Sergei

Tunsin Elisabethin kosketuksen minussa. Tunsin naisen lämmön kehossani. Käänsin päätäni hiukan Elisabethin suuntaan, mutta katseeni pysyi maassa. Hengitin hiukan rauhallisemmin, vaikka olin jännittynyt tilanteesta. Huomasin toisen puristuksen olkapäissäni, sekä kultaiset hiukset, jotka laskeutuivat kauniisti nahkatakkini lieppeille. Elisabethin kuiskaus sai minut hiukan hymyilemään.
- E..Ei se mitään.
Kuiskasin takaisin hiukan epävarmasti. Mieleni teki kääntyä kohti Elisabethiä ja suudella tämän verenpunaisia huulia, mutten tehnyt sitä. En aikonut antaa sydäntäni noin helposti kenellekkään. Käänsin katseen takaisin järvelle, kuin en välittäisi enää. En osannut vain tehdä mitään.

Jessica

Hymy kohosi kasvoilleni toisen leikitellessä hiuksillani. Saatoin pienesti tiukentaa otettani sen hetken Danielissa, kunnes laskin hitaasti käteni alas ja päästin hennon hihityksen. Piakkoin punastelin ja käänsin katseeni muualle.
- Pitäs vissii harjotella lisää.
Sanoin jokseenkin kiusaantuneena, mutta hymyillen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyTo Maalis 08, 2012 4:32 am

Daniel

- Niin varmaan pitäisi.
Tokaisin hiukan nolona, mutta pyysin sen jälkeen normaalisti Growlithen ulos pallostansa.
-Mitä mieltä olet? Haluatko päästä ottelemaan?
Kysähdin koirulilta, joka vastasi tuohon myöntävästi, reippaasti haukkuen.

Melody

Itsellänikin alkoi käydä pienoinen treeni mielessä ja siirryin hiukan sivummalle, pyytäen sen jälkeen Vaporeonin ja Ivysaurin ulos.
- Te saatte otella keskenänne. Katsotaan, miten tämä sujuu.
Heti lopetettuani puhumisen, Vaporeon juoksi vähän matkan päähän minusta ja Ivysaurista.
- Vaporeon, Water Gun!
Tuo ampaisi vesipyssyn kohti Ivysauria, päätin tässä tilassa testata, miten nopea Ivysaur on.
- Väistä ja Razor Leaf!
Ivysaur väisti juuri tuohon melkein osuneen vesisuihkun melko nopeasti ja kohdisti lehtihyökkäyksensä kohti Vaporeonia. Vesipokemon joutui irvistämään kivusta hiukan saadessaan Ivysaurin lehtihyökkäyksestä. Nyt ilmeestäni saattoi nähdä, että olin juuri tällä hetkellä intoa täynnä.

Candice

Minulle nähtävästi pienikin pohtiminen oli jo aivan liikaa ja huokaisin. Katsahdin Sergein ja Elisabethin suuntaan. Huomasin lähes heti sen jälkeen Melodyn ruvetessa harjoittelemaan pokemoniensa kanssa, joten siirryin enemmän Melodyn luokse katsomaan tuon treenaamista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyTo Maalis 08, 2012 9:07 am

Elisabeth

Huomasin, että Sergein välinpitämättömyys sai minut hiukan pettyneeksi. Laskin hellästi otteeni ja astuin Sergein viereen seisomaan. Vedin hiukan valmiiksi laihaa vatsaani sisään, toin paremmin muodokkaan kehoni esiin. Katsoin järvelle ja kohentelin toppiani, aivan, kuin yrittäen saada Sergein huomion.

Sergei

Huomasin sivusilmällä, että Elisabeth jatkoi yritystään minun suhteen, en kiinnittänyt tähän huomiota, vaan otin pallon taskustani ja kutsuin Dracon palloonsa, mutta annoin Seadran olla vedessä.
-Jatketaan.
Totesin ja vilkaisin Candiceen hymähtäen. Elisabeth tuhahti pettyneenä vieressäni.

Jessica

Vilkaisin Danielin pokemonia ja hymähdin. Käännyin kannoillani, astelin ylpeästi Danielin ohitse, hipaisin tuon kättä puolivahingossa ohimennen. Punastelin hetken, mutten pysähtynyt. Siirryin kauemmas.
- Sasha, sun vuoro.
Sanoin hymyillen ja annoin Golbatin lehahtaa pallostaan ulos. Se äännähti voimakkaasti ja lensi taivaalle, odottaen.
-Valmiina?
Kysyin Danielilta ja kyyristyin itse hiukan, ilmeeni oli itsevarma.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyTo Maalis 08, 2012 4:09 pm

Candice

Kuulin Sergein pyytävän jatkavan hänen kanssaan ottelua ja katsoin nopeasti vedessä olevaa Seadraa.
- Hyvä on, jatketaan vain.
Nousin ja kävelin Sergein lähettyville, vaikka Elisabethkin oli myös vähän matkan päässä minusta. Pyysin mukisematta Dewgongin ulos pallostaan suoraan veteen.
- Aqua Jet!
Hyljemäinen pokemon lähti syöksymään vesisuihkun sisällä kovaa vauhtia Seadraa kohden.

Melody

Huomasin Candicen jäävän katsomaan vähäksi ajaksi treenaustani, kunnes huomasin tuon menneen jatkamaan ottelemistaan Sergein kanssa. Hymähdin ja itse päätin keskittyä omaan treenaukseeni.
- Ivysaur, Tackle. Vaporeon, Tackle myös!
Molemmat lähtivät hyökkäämään toisiaan kohden ja lopulta molempien Tacklet jysähtivät toisiinsa. Ivysaur taas lensi vähän matkan päähän koska Vaporeonin Tacklessa oli enemmän voimaa. Vesipokemon kuopi odottavasti maata ja Ivysaur pyöritteli päätään ja katsoi hieman murisevalla äänellä Vaporeonia kohti.

Daniel

Hymyilin vain, kun Jessica hipaisi ohimennen kättäni ja näin tuon pienen punastelun tytön siirtyessä hieman kauemmas. Sain seuraavaksi otella Jessican lepakkomaista pokemonia, Golbatia vastaan. Minusta Jessicalla oli aina hyvä tyyli otella keskittyneesti, minäkin päätin tehdä niin.
- Olen valmis. Growlithe, eiköhän aloiteta vanhan kunnon Emberillä!
Koira haukahti ja aloitti hyökkäyksensä Golbatia kohti. Päätin otella täysillä.
- Olen valmi
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyPe Maalis 09, 2012 11:43 am

Elisabeth

Mieleni teki upottaa mustat, tekokynsimäiset kynteni suoraan Candicen kaulaan silkasta kateudesta, vihasta. Miksen minä päässyt otteluun mukaan? Miksei Sergei olisi mielummin otellut minun kanssani? Pääni täyttyi päättymättömillä kysymyksillä, kunnes loppujen lopuksi tuhahdin kuuluvasti ja laitoin kädet puuskaan tiukasti.
- Turhauttavaa..
Kuiskasin hiukan ärtyneenä itsekseni. Samalla kuulin Candicen antavan käskyn pokemonilleen. Hymähdin. Isku oli mahtava, mutten tiennyt, miten Sergei reagoisi asiaan, eikä kyllä paljoa kiinnostanut. Halusin vain nähdä Sergeitä kokoajan.

Sergei

-Smokescreen.
Sanoin tasapaksusti, rennosti keinahdellen kannoillani rannan äärellä. Seadra otti asian hiukan totisemmin, kuin minä, olinhan minä sentään muissa maailmoissa. En edes ajatellut, mtien juttu eteni.
Seadra purskautti savut suustaan ylväästi veden syvyyksiin ja sukelsi syvälle pohjaan. Savukerros oli peittänyt kummankin näkyvyyden, vastustajan vielä pahemmin. Seadra oli säästynyt hyökkäykseltä, mutta jos Dewgong oli jatkanut hyökkäystään suoraan, riippuatta osuuko savun keskellä, niin oli Seadra saanut ohimennen pienet tärskyt Dewgongin osittaisesta osumisesta.

Jessica

Hymähdin päättäväisenä.
- Sasha, Wing Attack !
Huusin ja puristin käteni vaistomaisesti nyrkkiin. Jäänsiniset silmäni piipahtivat Danielin silmissä lempeästi, mutta päätyivät otteluun taas päättäväisenoloisena.
Sasha syöksyi korkeuksista kohti Growlithea siivet hohtaen. Ember poksahteli samalla lentävän pokemonin kasvoihin, saatoin hiukan purra huultani jännityksestä. Golbat ei selvästikkään lannistunut lieskapalloista, vaan oli koiran kohdalla ja yritti iskeä vauhdilla siipeään tuota päin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyPe Maalis 09, 2012 10:42 pm

Candice

- Pysähdy!
Huudahdin ja käskin Dewgongin pysähtyä toisen ampaistessa Smokesreenin. Aqua Jet oli epäonnistunut. Kuulin ehkä hiukan Elisabethin tuhahtelua ottelun keskeltä, mutta en päättänyt keskittyä siihen, vaikka sitä ajattelinkin.
"Sori vain, tämä on nyt minun otteluni..En vain osaa hirveän hyvin päätellä, missä kohtaa savuverhoa Seadra oikein on."
- Dewgong, odota vain nyt rauhassa.. Emme vo nyt muuta.
Hyljemäinen pokemon nyt vain odotteli vastustajan liikettä, että mistä tuo oikein hyökkäisi. Syynä se, että Dewgongin näkökenttä oli erittäin huono Smokescreenin takia.

Melody

Vilkaisin nopeasti Candicen harjoittelua, totesin tuon olevan hiukan pulassa tällä hetkellä, mutta uskoin, että hän selviäisi tuosta. Käänsin katseen takaisin pokemonieni suuntaan.
- Hyvä, nyt Vaporeon Quick Attack! Ivysaur, Vine Whip!
Ennen kuin Ivysaur ehti edes aloittaakaan, niin Vaporeon iski koko kehollaan jo Ivysauriin. Ruohopokemon vain murahti kuuluvasti tuosta iskusta liukuessa lisää taaksepäin ja kohdisti piiskansa kohti Vaporeonia.

Daniel

- Koita väistää se!
Growlithe koitti äkkiä loikata iskun tieltä, mutta liian myöhässä ja koiruli sai toisesta Golbatin siivestä tuon ulvahtaessa hiukan kivusta ja nousten takaisin jaloilleen lentäessään hiukan taaksepäin.
"Ei mikään huono liike Golbatilta. Täytyy pistää paremmaksi!"
Rupesin hymyilemään melko päättäväisesti, sillä tiesin, mitä tekisin seuraavaksi.
- Nyt Growlithe, Bite!
Koira loikkasi jäntevästi hampaat iskuvalmiina, yrittäen purra lepakkoa jostain kohdasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyLa Maalis 10, 2012 1:46 am

Elisabeth

"Mul on urpo olo, ku muut harjottelee ja mä vaan seison... Ehkä mäkin voisin treenauttaa pokemonejani.."
Mietin kohauttaen olkapäitäni. Kaivoin taskustani pallot esiin ja kutsuin Flareonin, sekä Raichun ulos.
-Nonnii, eiköhä me näytetä, mite tosipokemonit treenaa.
Sanoin hiukan ivallisesti vilkuillen muiden harjoittelua. Siirryin pokemonieni kanssa sivummalle ja katsahdin Sergeihin. Minua hiukan suututti, että Sergei leikki niin välinpitämätöntä, joten annoin vihani purkautua pokemoneihini.
- Raichu, tee Thunder!
Ärähdin. Saatoin nähdä Raichusta saman epävarmuuden, mitä näin Sergeistä aiemmin.
-Tee se nyt, pahainen hiiri!
Sanoin vihaisesti, kovemmalla äänellä. Raichu värähti hiukan, mutta ei antanut pelon lamauttaa itseään vaan keräsi vahvuutensa esiin ja alkoi valmistella hyökkäystä.
-Flareon, Flamethrower!
Samalla Flareon keräsi nopeasti voimansa yhteen ja päästi voimakkaan liekinheittimen suustan kohti Raichua.
Raaaaaichuuuu!
Samalla Raichu huusi nimensä ja aloitti voimakkaimman iskunsa. Sähköä kerääntyi ympäriämpäri tuon kehoon. Raichu suorastaan kipinöi ja loisti sähköä, kunnes tuo antoi sähkön lähteä voimalla, säteenä kohti Flareonia. Oli jo pääteltävissä, ettei Flareonin isku olisi mitään verraten Thunderiin, joten niinhän siinä kävi. Flamethrower loppui kesken ja Flareon sai kärsimyksensä voimakkaasta sähköiskusta. Naaras pokemon kaatui maahan täristen ja huudahdellen äännähdyksiään. Peitin kasvoni käsivarsillani, sillä Thunder oli ollut nniin kirkas ja voimakas isku, että pelkäsin saavani osuman siitä. En onnekseni saanut, eikä ilmeisesti kukaan muukaan. Hymähdin ja laskin käteni. Raichu hengähteli tiheään hiukan kauempana, katse makaavassa Flareonissa.

Sergei

Hätkähdin kuullessani Eliabethin käskyn Raichulle. Katsahdin suu ammollaan tuon suuntaan, aioin jo huutaa, ettei tekisi sitä, mutten huutanut. Kohotin hiukan kättäni, mutta laskin senkin alas. Suuni painui suppuun, purin hampaitani yhteen.
"Itseppä rääkkäät pokemonejasi."
Mietin hiljakseni ja katsahdin takaisin veteen. En halunnut edes katsoa, miten tuossa kävi, vaikka kuulin kamalan Raichun huudon ja Flareonin tuskanhuudot. Olihan Thunder toki käytettävä isku, mutta Raichun taso oli selvästi korkeampi kuin Flareonin. Se oli turhan iso tikki Flareonille.

Jessica

- Sasha, vastaa samalla mitalla !
Huudahdin ja siirsin katseeni Elisabethiin.
"Miks se antaa Raichun tehä ton ? Ja kehtas viel huutaa Raichulle.. "
Mietin hetken, kohautin olkapäitäni ja katsahdin otteluumme.Olihan huonoja päiviä kaikilla, mutta itse en huutaisi pokemoneille, vaikka senkin virheen olen kauan sitten tehnyt, mutta pyysin heti anteeksi. En silti tuomitsisi Elisabethiä, hän on jyrkkä ja luulisi, että Pokemonit ovat siihen tottuneet, mikäpä minä olen muita määräilemään.
Sasha syöksähti kohti Growlithea valmiina tekemään Bite-iskun.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyLa Maalis 10, 2012 3:24 am

Candice

"Ei noin saa kohdella pokemoneja, tuommoisesta kohtelusta oma pokemon voi jopa kuolla.."
Sanahdin omassa mielessäni, kun kuuntelin sekä Raichun että Flareonin huudot. Tuo oli siis aivan liikaa! Dewgong katseli odottavasti vielä kaikkiin mahdollisiin suuntiin, mutta Seadraa ei vain näkynyt.

Melody

Piiskat hakkasivat voimakkaasti Vaporeonia, tuon irvistellessä.
- Nyt Water Gun!
Sopivan tilaisuuden tullen Vaporeon ampaisi vesipyssyn suoraan kohti Ivysauria silloin, kun piiskat eivät osuneet tuohon. Ivysaur sai kunnon vesisuihkun päällensä. Tuo koitti sinnitellä, vaikka tuon voimat olivat pienessä hapessa.

Daniel

"Rauuhh..!"
Ulvahdus kuului Growlithen kidasta tunnettuaan puraisun, mutta tuo veti näpsäkästi itsensä irti lepakon otteesta.
- Uusiksi Ember, käytä voimiasi!
Koira ravisteli hetken itseään, kunnes aloitti uudestaan Ember-hyökkäyksensä. Samalla kuuntelin Elisabethin treenausta.
"Miten hän edes viitsii tehdä noin..?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyLa Maalis 10, 2012 3:50 am

Elisabeth

-Flareon, ylös !
Sanoin tiukasti, vilkaisin samalla Flareoniin. Raichu hengitteli tasaisesti jo, odotti, mitä tapahtuisi.
Flareon nousi jalat täristen ylös, tuo äännähti ja luimisteli korviaan, hyökkäysasentoon käyden.
-Fire Fang!
Huudahdin.
- Raichu, Dig !
Samalla Flareon syöksähti kohti Raichua hampaat hohtaen punertavina, polttavina. Pian Raichu saisi maistaa liekkien voimaa, ellei kerkeisi maan alle.
Raichu kaivoi nopeasti maahan reiän ja syöksähti maan alle. Onneksi maa oli pehmeähköä, niin oli helppo kaivaa. Näin ollen, Flareon ei heti saanut osumaa, mutta yrittäisi uudestaan Raichun tullessa esiin.

Sergei

En kiinnittänyt enää huomiota Elisabethiin.
-Seadra, Bubblebeam !
Savu hälveni hiljattain, jonka jälkeen Seadra kohdisti suunsa kohti Dewgongia, joka oli viistosti tämän yläpuolella, kauempana. Pokemon puhalsi samantien voimakkaan säteen kuplia, jotka olivat valmiita posahtamaan Dewgongiin.

Jessica

Golbat oli myös saanut osansa Growlithen puremasta, joten tuo sähähti voimakkaasti ja lehahti ilmaan, karkuun.
- Sasha, väistä!
Huusin ja samalla nopea lepäkkoni kiepsahti Emberiä karkuun, poikkelehti ilmassa kuin mikäkin riivattu. Ember saattoi osua hiukan tuon siipiin, jonka sakia Sasha äännähti kivusta ja tunsi ruhjeita muutamissa kohtaan, polttelihan se Emberkin !
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 EmptyLa Maalis 10, 2012 6:34 am

Candice

"Noin sitä pitää!"
Hihkaisin mielessäni omissa ajatuksissani, kun minun ja Sergein otteleminen nyt vasta kunnolla alkoikikin. Annoin kuplien posahtaa suoraan Dewgongiini ja hylje sulki silmänsä ottaen niitä tarpeeksi hyvin vastaan.
- Sukella ja heti, kun pääset suoraan Seadran alapuolelelle, niin tee Ice Beam!
Vielä kuplien osuessa tähän, pokemon sukelsi nopeasti pinnan alle. Hetken päästä tämä nousi takaisin pinnalle suoraan Seadran alapuolelle, ampaisten jäisen säteensä heti liikkeelle.

Melody

- Leech Seed!
Ivysaur ampui siemenen liikkeelle, joka osui Vaporeoniin, vesipokemon alkoi menettää pikkuhiljaa energiaansa tuon takia.
- Koita vain kestää. Tail Whip!
Energiansa menettämisestä huolimatta Vaporeon juoksi ja loikkasi suoraan Ivysaurin yläpuolelle tuon pitkä häntä edellä.

Daniel

"Meni aivan nappiin, kuten pitikin."
Hymyilin hiukan voitonriemuisesti, kun katsoin Sashan sinnittelyä Emberin takia.
- Jatka vain, Growlithe, älä lopeta!
Käskystäni koiruli jatkoi vielä Ember hyökkäystä, kun se kerran oli osunut lepakkoon melko hyvin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Celadonissa valmistautumassa
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pokemon Club :: Pelattavat alueet :: Kanto :: Celadon kaupunki-
Siirry: