Pokemon Club
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Pokemon Club -roolipeli ja keskustelufoorumi
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Celadonissa valmistautumassa

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4
KirjoittajaViesti
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 4 EmptyLa Syys 01, 2012 5:39 am

Melody

En ottanut kuuleviin korviini Elisabethin piikittelevän oloista puhetta, vaikka se oli ruvennut hieman ärsyttämään. Kuitenkin päätin, etten antaisi minkään ärsyttää minua millään lailla. Nyökkäsin myöntävästi Sergein ehdotukselle.
- Teltta käy oikein hyvin, minun laukussani taitaa olla ainakin yksi teltta, jossa minä ja Candice ainakin voimme yöpyä. Käykö se sinulle Candice?
Kysähdin kääntäessäni katseen tyttöä kohti.

Candice

Puristin käsiäni reilusti nyrkkiin Elisabethin piikittelevän tyylin takia, mutta havahduin, kun Melody oli kysynyt minulta jotain.
- Aa joo, sopiihan se minulle.
En missään nimessä kieltäytyisi siitä, että nukkuisin samassa teltassa Melodyn kanssa.

Daniel

Olin saapunut lähes samoihin aikoihin muun porukan luokse, kuin Jessica. Tervehdin kaikkia katseellani, jääden seisomaan tummatukkaisen tytön viereen.
- Jessica, vaivaako sinua jokin?
Kysähdin tytöltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 4 EmptyLa Syys 01, 2012 10:39 am

Elisabeth

Vilkaisin Melodyyn. Minua puistatti se, ettei naikkonen ollut huomaavinaan minun tahallista piikittelyäni. Nousin hiukan äkäisesti ylös ja vilkaisin Sergeihin.
- Mä en aio nukkuu teltas, keskel ei mitää.. Tartteen hotellin.
Sanoin kiukkuisena, varsin inhottavalla äänensävyllä. Sergei tiesi, etten ollut mikään eräjorma, vaan enemmän sivistynyt (tavallani: halusin prinsessavuoteen ja timanttikylvyn) ja pidin hienostuneesta tyylistä.
- Sergei, mennää me hotellii. Täs lähel on varmast joku kiva paikka ku kaupunkiki on tossa aika vieressä.
Sanahdin sitten ja kävelin keikistelevällä tavalla muutaman askeleen, kunnes hidastin, odottaen Sergeitä.

Sergei

Vilkaisin mitäänsanomaton ilme kasvoillani Elisabethiin.
- Sä voit mennä mihi haluut, mä jään tänne telttailee.
Sanoin kylmästi ja nousin ylös.
- Jos Jessica sä menisit Danielin kaa samaa paikkaa ja mä nukun yksin tai jos tää hienohelma suostuu jäämää tänne. Mä voin nukkuu iha taivas alla, ei se oo ongelma.
Sanoin sitten ja vilkaisin nopeasti Elisabethiin.
- Sun on paras oppii elää kuten me jos haluut liikuu meien kans.
Sanahdin hiukan ankarammalla sävyllä, jolloin huomasin Elisabethin ainaisen itsevarman katseen muuttuvan epävarmaksi. Tiesin, että tyttö aprikoi minun ja oman elämänsä välillä. Halusiko tuo jatkaa itsenäistä elämää omilla raiteillaan, vai uhrata vapautensa minun rakkauteni tähden? Elisabeth tiesi itsekin, että hänellä oli voimakkaat tunteet minua kohtaan ja tällaisissa tilanteissa huomasin, että ne olivat aidot, mutta en voinut olla varma, riittivätkö ne siihen, että tuo muuttaisi elämänsä vuokseni. Elisabeth nyökkäsi vaisusti ja asteli luokseni.
- Kai mä sit jään..
Hän sanoi pettyneellä sävyllä, hymähdin ja aloin kaivaa repustani makuupussia.

Jessica

Havahduin Danielin kysymykseen.
- Ei.
Sanoin hiukan hölmön näköisenä, mutta varmalla äänellä. En tosiaan kertoisi Danielille mikä minua sillä hetkellä vaivasi - sehän tekisi minusta täyden idiootin. Hymähdin vain ja katsahdin Sergeihin tuon ehdotuksen jälkeen. Sopiva hetki vaihtaa puheenaihetta.
- Joo mulle käy et me nukutaa samas teltas. Oks se sulle ok?
Kysyin vilkaisten Danieliin. Samalla otin taskustani pallon ja kutsuin sieltä ulos Golbatin, Sashan.
- Sä saat auttaa meit teltan kans.
Sanoin pirteälle, lentelevälle lepakonnäköiselle pokemonille, joka äännähti kirkkaasti, jokseenkin pistävästi myöntyen pyyntööni. Se lennähti laukkuni tykö ja nakkasi hampaansa sopivasti laukusta törröttävään telttaan, jonka se sitten vetäisi ulos laukusta ja lehautti ilmassa auki. Teltta laskeutui vähän matka kohti maata, kunnes Sasha nappasi keskeltä telttaa kiinni ja piteli sitä ilmassa, jonka aikana Danielin vastauksesta riippumatta nakkasin puutolppia jo maahan, jotta saisimme teltan pystyyn.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 4 EmptyMa Syys 03, 2012 2:05 am

[b]Melody[/b]

Pyörittelin päätäni Elisabethin käytöksen takia, mikä hienohelma. Aloin kaivaa laukustani telttaa ja saatuani sen kokonaan ulos, aloin asettaa sitä paikoilleen.
- Candice, auttaisitko sinä?

[b]Candice[/b]

- Voin toki auttaa.
Ryhdyin heti tuumasta toimeen ja lähdin auttamaan Melodya asentamaan teltta pystyyn. Itselleni se oli hiukan vaikeaa, kun en ole koonnut telttaa useasti, no siinä oli ainakin minulle opettelemista. Jonkin ajan kuluttua saimmekin teltan pystyyn ja veimme telttaan omat makuupussimme.

[b]Daniel[/b]

Myönsin jo valmiiksi mielessäni, että saatoin olla hieman typerä, kysyttyäni Jessicalta äskeistä kysymystä.
- Kyllä se minulle ihan hyvin käy.
Vastatessani tummatukkaiselle tytölle, lähdin auttamaan vielä toista teltanpystytyksessä sen verran, kun toinen vielä apua tarvitsi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 4 EmptyTo Syys 06, 2012 5:33 am

Elisabeth

Katsahdin muihin hiukan halveksuvalla tavalla ja siirryin sitten Sergein vierustalle ja odotin tuon touhuamisen loppumista. Mies oli vetänyt repustaan makuupussin ja heittänyt sen vierelleen, kallioperäiselle kohdalle. Sitten hän oli käskenyt minua ottaa makuupussini.
- En omista sellast.
Sanahdin kylmästi, mutta hiukan nolona. Sergei loi minuun hymähtäen kylmän katseen ja sanoi, että nukkuisin retkeilypatjalla peiton kera, sillä Sergeillä oli retkeilypatja ja viltti mukana. Hän ojensi ne minulle hymyillen. Nyökkäsin kiitokseksi ja asetin patjan kylmään kalliota vasten. Tässäkö pitäisi nukkua?! HYmähdin pettyneenä ja istuuduin patjalle, vetäisin viltin ympärilleni.

Sergei
Kävin itse makuupussin sisuksiin puoliksi istumaan ja katsahdin Elisabethiin.
- Käydää nukkuu.
Sanoin ja liu'uin makuupussin sisään. En välittänyt Elisabethin mielipiteistä vaan käänsin kylkeä ja suljin silmäni.

Jessica

Saimme porukalla teltan pystyyn.
- Kiitti Sasha !
Sanahdin reippaasti ja kutsuin tuon palloonsa.
- Kiitti sullekkin, mennää telttaa.
Sanoin ja laskeuduin matalaksi ja ryömin teltan sisälle. Siellä aloin etsimään laukustani makuupussia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 4 EmptyTo Syys 06, 2012 8:14 pm

Melody

Kun olimme saaneet laitettua Candicen kanssa makuupussit telttaan, minä kun olin jo siinä vaiheessa sen verran uninen, kömmin heti telttaan makuupussini sisälle. Siinä hetkisen pyörittyä minua huolestutti muutama asia.
- Siitä tulikin mieleeni. Ceruleanissa oleva pikkusisareni Melina ei tiedäkään, että sinä olet tullut tänne, eikä hän oikeasti tiedä mitään Elisabethistäkään. Sinuun hän saattaa suhtautua tosi hyvin, kun tapaatte joku päivä. Mutta, jos hän tapaa Elisabethin, niin siitä ei varmaa hyvää seuraa, koska Melina on sen verran ujon puoleinen. Hänellä muuten aloituspokemonina on Charmander, joka on ilmeisesti jo kehittynyt.


Candice

Samalla, kun olin kömpinyt oman makuupussini sisälle, kuuntelin ymmärrettävästi Melodyn huolia.
- Tuo kyllä on täysin ymmärrettävä asia, uskon kuitenkin, että kyllä siskosi siellä pärjää siellä. Koitetaan kuitenkin käydä nukkumaan, että voimme aamulla jatkaa treenaamista.
Sanahdin ja aloin pikkuhiljaa sulkea silmiäni, kunnes jo nukahdinkin. Sitä ennen olin jo kerennyt huomaamaan, että Melodykin oli nukahtanut.


Daniel

- Eipä kestä..
Sanahdin ja ryömin Jessican perässä myös sisälle telttaan, alkaen etsiä omaa makuupussiani laukustani. Olin tuon saanut hyvin löydettyä laukun pohjalta loppujen lopuksi ja levitin makuupussini auki. Sen jälkeen rauhassa kömmin lämpimän makuupussini sisälle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Onixon
Mestari
Onixon


Viestien lukumäärä : 651
Join date : 04.01.2011
Paikkakunta : Pewter

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 4 EmptyPe Syys 07, 2012 12:34 am

Elisabeth

Loin nopean ja tuiman katsauksen selkä minuun päin olevalle Sergeille. Jos Sergei olisi ollut nyt joku muu, olisin varmaan hyökännyt hänen kimppuunsa vihoissani, mutta ei. En Sergeille tekisi koskaan sellaista. Vilkaisin ylös taivaaseen, joka oli maalautunut kauniilla väreillä auringonlaskun takia. Yön hämäryyskin saattoi jo erottua kauempana. Avasin suuni toivottaakseni hyvää yötä, mutta henkäisin vain ja suljin sen. En ollut niin helposti vietävissä tuolle ukkelille - vai olinko?
Ajatuksia täynnä kävin makuulle ja kietaisin viltin ympärilleni. Pian suljinkin silmäni ja nukahdin.

Sergei

Hymyilin itsekseni kuullessani Elisabethin hönkäyksen. Oli sanomattakin selvää, että tyttö olisi saattanut sanoa vielä jotain, mutta piti tiedon itsellään. Itsekin vaivuin pian suloisten unien maailmaan.

Jessica

Hiukan vaivaantuneena löysin makupussini ja levitin sen teltan toiseen puoleen, kun Danielilla oli toinen puoli. Vilkaisin vielä miestä ja hymähdin.
- Öitä..
Sanoin jokseenkin mietteliäästi, mutta peitin sen kaiken hymylläni. Pian paketoin itseni makuupussin lämpöiseen sisustaan ja suljin silmäni.

//Voit vaikka jatkaa siitä, et on jo aamu c:
Takaisin alkuun Siirry alas
Azura
Mestari
Azura


Viestien lukumäärä : 607
Join date : 04.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Pallet

Celadonissa valmistautumassa - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 4 EmptyLa Syys 08, 2012 5:15 am

//selkis c:

Daniel

- Öitä..
Toivotin Jessicalle, kunnes lopulta nukahdin itsekin.

--Aamu--

Aurinko alkoi jo paistaa varhain aamulla, joten heti, kun auringonsäteet osuivat silmiini, heräsin ja nousin ylös. Katsahdin vielä nukkuvaa Jessicaa kerran, ennenkuin suuntasin teltasta ulos. Menin pesemään kasvoni läheiseen rantaan.


Candice

Olin pyörinyt jo jonkin aikaa makuupussini sisällä, sain ihan hyvin nukuttua, mutta jokin asia pisti minut aikaisin hereille.
"Ei saa nukutuksi enää.."
Huokaisin ja suuntasin itseni teltasta ulos ja menin samaiselle rannalle, missä Daniel jo pesi kasvojaan.
- Huomenta..
Toivotin jätkälle, joka toivotti hyvät huomenet takaisin. Päätin kutsua kaikki pokemonit palloistaan ulos ottamaan raikasta ilmaa, myös Dewgongin ja Laprasin.


Melody

Sitä mukaa, kun Candice oli jo lähtenyt pois teltasta, aloin minäkin jo heräilemään. Minäkin lähdin kömpien ulos teltasta, rannalle tultua näinkin kaikki Candicen pokemonit ulkoilmassa.
- Täytyy sanoa, että tuo sinun Lapras on upea.
Kuulin Candicen hymähtävän ja Lapras vastasi tuohon, äännähtäen heleä-äänisesti. Loppujen lopuksi päästin myöskin kaikki pokemonini ulos jaloittelemaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Celadonissa valmistautumassa - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Celadonissa valmistautumassa   Celadonissa valmistautumassa - Sivu 4 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Celadonissa valmistautumassa
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Pokemon Club :: Pelattavat alueet :: Kanto :: Celadon kaupunki-
Siirry: